| برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
| ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
| 10551 |
10432 |
تاثیر آموزش ارزیابی هم گروهی بر عوامل آماری و روانشناختی : آموزش متوسطه |
2014 |
1800,/251,ET |
|
 |
87 بار |
| 10552 |
10433 |
خواندن بینامتنی : درک مفاهیم و ترکیب اطلاعات در حین خواندن متن های متعدد |
2014 |
1800,/252,ET |
|
 |
78 بار |
| 10553 |
10434 |
بررسی جنگ ، مرگ و بدویت در آثار رنگین کمان و زنان عاشق از دیوید هربرت لارنس : یک خوانش فرویدی |
2014 |
1800,/253,ET |
|
 |
88 بار |
| 10554 |
10435 |
تاثیر روش های معنایی و تحت الفظی ترجمه در مقایسه با تکالیف نوشتاری بر مهارت یادگیری واژگان دانش آموزان در آموزشگاه های زبان در ایران |
2014 |
1800,/254,ET |
|
 |
111 بار |
| 10555 |
10436 |
خوانش لاکانی از آثار برگزیده پیتر شفر |
2014 |
1800,/255,ET |
|
 |
86 بار |
| 10556 |
10437 |
بررسی فرهنگ و ایدئولوژی در رمان های همه چیز از هم می پاشد ، دیگر آسایشی نیست و پیکان خدا نوشته ی چینوا آچبه: خوانش پسا استعماری |
2014 |
1800,/256,ET |
|
 |
83 بار |
| 10557 |
10438 |
وحدت ارگانیک، آشنایی زدایی و پیشخبری مرگ در رمان های دیزی میلر و بال های قمری اثر هنری جیمز: یک خوانش فرمالیستی |
2014 |
1800,/257,ET |
|
 |
94 بار |
| 10558 |
10439 |
ارائه انسجام در سبک در دو ترجمه از بیلی باثگیت اثر دکتروف |
2013 |
1800,/258,ET |
|
 |
72 بار |
| 10559 |
10440 |
گفتمان و قدرت: خوانش شرق شناسانه از هزاران خورشید تابان خالد حسینی |
2014 |
1800,/259,ET |
|
 |
86 بار |
| 10560 |
10441 |
خوانش سیمپتوماتیک سه نمایشنامه اجتماعی: روزمرشهولم از ایبسن، سرگرد باربارا از شاو و اتوبوسی به نام هوس از ویلیامز از دید التوسر در مورد ایدئولوژی و سوژه |
2014 |
1800,/260,ET |
|
 |
96 بار |
| 10561 |
10442 |
بررسی گفتمان کلاس درس در کلاس گرامر: مورد معلم با تجربه و بی تجربه |
2014 |
1800,/261,ET |
|
 |
95 بار |
| 10562 |
10443 |
بررسی تفاوت در دانش آموزان معلمین بر اساس سطح خودکارآمدی آنان |
2014 |
1800,/262,ET |
|
 |
89 بار |
| 10563 |
10444 |
ییتس فراتر از مرزها: مطالعه تطبیقی کوهولین در آثار ییتس و رستم در شاهنامه فردوسی |
2014 |
1800,/263,ET |
|
 |
89 بار |
| 10564 |
10445 |
تاثیر تمرکز بر برنامه ریزی راهبردی بر کلام تولید شده زبان آموزان در متون مباحثه ای |
2014 |
1800,/264,ET |
|
 |
88 بار |
| 10565 |
10446 |
بررسی کاربرد تعدیل کننده ها در بخش های بحث مقالات رشته ی زبانشناسی کاربردی، در حوضه پژوهش های کمی، کیفی و تلفیقی |
2014 |
1800,/265,ET |
|
 |
119 بار |
| 10566 |
10447 |
مقایسه تاثیر چارچوب سازی معلم، همسان و خود دانش آموز در بهبود مهارت شنیداری دانش آموزان زبان خارجه ایرانی |
2015 |
1800,/266,ET |
|
 |
92 بار |
| 10567 |
10448 |
مقایسه اثر روش تمرکز بر فرم درک محور و تولید محور واکنشی و پیش فعال بر یادگیری لغات زبان دوم |
2015 |
1800,/267,ET |
|
 |
96 بار |
| 10568 |
10449 |
معلمان انگلیسی زبان بومی و غیر بومی: دیدگاه ها و ترجیح های زبان آموزان |
2014 |
1800,/268,ET |
|
 |
97 بار |
| 10569 |
10450 |
تحلیل پرگمتیک (عدم) رعایت ادب در مقالات جوابیه به عنوان نمونه ای از مجادلات آکادمیک |
2015 |
1800,/269,ET |
|
 |
109 بار |
| 10570 |
10451 |
بررسی دو ترجمه فارسی از رویای یک ساعته نوشته کیت شوپن از منظر نقد بازخورد خواننده |
2012 |
1800,/270,ET |
|
 |
94 بار |
| 10571 |
10452 |
تسلیم فردیت به هویت گروهی؛ خوانش لاکانی از رمان موج سفید اثر دان دلیلو |
2014 |
1800,/271,ET |
|
 |
135 بار |
| 10572 |
10453 |
خوانشی سیاسی از ساموئل بکت بر اساس نظریه زیبایی شناسی تئودور آدورنو، در انتظار گودو، آخر بازی، فاجعه |
2015 |
1800,/272,ET |
|
 |
141 بار |
| 10573 |
10454 |
بازی بزرگترها: تراژدی، تقصیر و قضاوت در آلیس مونرو و اصغر فرهادی |
2015 |
1800,/273,ET |
|
 |
205 بار |
| 10574 |
10455 |
اساطیر آمریکا و بحران هویت مردانه در نمایشنامه های سه گانه خانوادگی سام شپرد |
2014 |
1800,/274,ET |
|
 |
164 بار |
| 10575 |
10456 |
بررسی شناخت ادراک معلمان و زبان آموزان ایرانی از مصادیق فرهنگی و نحوه ی برخورد واقعی با آن در کلاس های زبان انگلیسی |
2015 |
1800,/275,ET |
|
 |
188 بار |
|
|