برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
|
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
10701 |
10435 |
تاثیر روش های معنایی و تحت الفظی ترجمه در مقایسه با تکالیف نوشتاری بر مهارت یادگیری واژگان دانش آموزان در آموزشگاه های زبان در ایران |
2014 |
1800,/254,ET |
|
|
72 بار |
10702 |
10436 |
خوانش لاکانی از آثار برگزیده پیتر شفر |
2014 |
1800,/255,ET |
|
|
46 بار |
10703 |
10437 |
بررسی فرهنگ و ایدئولوژی در رمان های همه چیز از هم می پاشد ، دیگر آسایشی نیست و پیکان خدا نوشته ی چینوا آچبه: خوانش پسا استعماری |
2014 |
1800,/256,ET |
|
|
45 بار |
10704 |
10438 |
وحدت ارگانیک، آشنایی زدایی و پیشخبری مرگ در رمان های دیزی میلر و بال های قمری اثر هنری جیمز: یک خوانش فرمالیستی |
2014 |
1800,/257,ET |
|
|
55 بار |
10705 |
10440 |
گفتمان و قدرت: خوانش شرق شناسانه از هزاران خورشید تابان خالد حسینی |
2014 |
1800,/259,ET |
|
|
43 بار |
10706 |
10441 |
خوانش سیمپتوماتیک سه نمایشنامه اجتماعی: روزمرشهولم از ایبسن، سرگرد باربارا از شاو و اتوبوسی به نام هوس از ویلیامز از دید التوسر در مورد ایدئولوژی و سوژه |
2014 |
1800,/260,ET |
|
|
58 بار |
10707 |
10442 |
بررسی گفتمان کلاس درس در کلاس گرامر: مورد معلم با تجربه و بی تجربه |
2014 |
1800,/261,ET |
|
|
54 بار |
10708 |
10443 |
بررسی تفاوت در دانش آموزان معلمین بر اساس سطح خودکارآمدی آنان |
2014 |
1800,/262,ET |
|
|
49 بار |
10709 |
10444 |
ییتس فراتر از مرزها: مطالعه تطبیقی کوهولین در آثار ییتس و رستم در شاهنامه فردوسی |
2014 |
1800,/263,ET |
|
|
50 بار |
10710 |
10445 |
تاثیر تمرکز بر برنامه ریزی راهبردی بر کلام تولید شده زبان آموزان در متون مباحثه ای |
2014 |
1800,/264,ET |
|
|
47 بار |
10711 |
10446 |
بررسی کاربرد تعدیل کننده ها در بخش های بحث مقالات رشته ی زبانشناسی کاربردی، در حوضه پژوهش های کمی، کیفی و تلفیقی |
2014 |
1800,/265,ET |
|
|
77 بار |
10712 |
10449 |
معلمان انگلیسی زبان بومی و غیر بومی: دیدگاه ها و ترجیح های زبان آموزان |
2014 |
1800,/268,ET |
|
|
59 بار |
10713 |
10452 |
تسلیم فردیت به هویت گروهی؛ خوانش لاکانی از رمان موج سفید اثر دان دلیلو |
2014 |
1800,/271,ET |
|
|
95 بار |
10714 |
10455 |
اساطیر آمریکا و بحران هویت مردانه در نمایشنامه های سه گانه خانوادگی سام شپرد |
2014 |
1800,/274,ET |
|
|
121 بار |
10715 |
10460 |
قدرت و ایدئولوژی در آثار منتخب زورا نیل هرستون |
2014 |
1800,/279,ET |
|
|
111 بار |
10716 |
10461 |
جنون، هویت جنسی و سلطه: خوانش فوکویی رمان دریای پهناور سارگاسو اثر جین رایس |
2014 |
1800,/280,ET |
|
|
213 بار |
10717 |
10471 |
مطالعه اصول باروک در اشعار منتخب جان دان و صائب تبریزی |
2014 |
1800,/290,ET |
|
|
94 بار |
10718 |
10504 |
بررسی اگزیستانسیالیستی رمان جود گمنام اثر توماس هاردی: خوانشی مبتنی بر نظریات سارتر |
2014 |
1800,/323,ET |
|
|
190 بار |
10719 |
10196 |
مطالعه برنامه ریزی درسی کلاس های آموزش ضمن خدمت معلمان زبان انگلیسی در آموزش و پرورش ایران |
2015 |
1810,/4,ET |
|
|
48 بار |
10720 |
10447 |
مقایسه تاثیر چارچوب سازی معلم، همسان و خود دانش آموز در بهبود مهارت شنیداری دانش آموزان زبان خارجه ایرانی |
2015 |
1800,/266,ET |
|
|
50 بار |
10721 |
10448 |
مقایسه اثر روش تمرکز بر فرم درک محور و تولید محور واکنشی و پیش فعال بر یادگیری لغات زبان دوم |
2015 |
1800,/267,ET |
|
|
56 بار |
10722 |
10450 |
تحلیل پرگمتیک (عدم) رعایت ادب در مقالات جوابیه به عنوان نمونه ای از مجادلات آکادمیک |
2015 |
1800,/269,ET |
|
|
71 بار |
10723 |
10453 |
خوانشی سیاسی از ساموئل بکت بر اساس نظریه زیبایی شناسی تئودور آدورنو، در انتظار گودو، آخر بازی، فاجعه |
2015 |
1800,/272,ET |
|
|
93 بار |
10724 |
10454 |
بازی بزرگترها: تراژدی، تقصیر و قضاوت در آلیس مونرو و اصغر فرهادی |
2015 |
1800,/273,ET |
|
|
147 بار |
10725 |
10456 |
بررسی شناخت ادراک معلمان و زبان آموزان ایرانی از مصادیق فرهنگی و نحوه ی برخورد واقعی با آن در کلاس های زبان انگلیسی |
2015 |
1800,/275,ET |
|
|
141 بار |
|