برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
176 |
10497 |
بررسی بین رشته ای حضور و تعامل نویسنده از منظر فراگفتمانی در مقالات پژوهشی |
2016 |
1800,/316,ET |
|
 |
153 بار |
177 |
10496 |
یادگیری ساختارهای چند کلمه ای رایج در انگلیسی آکادمیک از طریق تلفن همراه: استفاده از نرم افزار وایبر |
2016 |
1800,/315,ET |
|
 |
147 بار |
178 |
10495 |
پژوهش ادراک معلم در موقعیت های با روش تدریس تعیین شده: بررسی ناهماهنگی شناختی در معلمان متخصص و تازه کار |
2016 |
1800,/314,ET |
|
 |
139 بار |
179 |
10494 |
پارانویا و ترس در ادبیات مدرن پادآرمانی: مطالعه اجتماعی روانشناختی دنیای قشنگ نو هاکسلی (1932)، سرود رند (1938) |
2015 |
1800,/313,ET |
|
 |
141 بار |
180 |
10493 |
مدرسین محتوا یا اساتید گروه زبان؟ دیدگاه های زبان آموزان و مدرسین انگلیسی برای اهداف ویژه: یک رویکرد مثلثی |
2015 |
1800,/312,ET |
|
 |
133 بار |
181 |
10492 |
مطابقت بین گرایش معلمان به سمت رویکرد تدریسی فعالیت محور و تمرین های آموزشی مطابق با این رویکرد در کلاس |
2016 |
1800,/311,ET |
|
 |
157 بار |
182 |
10491 |
استراتژی هایی برای ترجمه متن هایی که هدف آن ها افزایش معنویت است: ترجمه های فارسی به انگلیسی |
2015 |
1800,/310,ET |
|
 |
202 بار |
183 |
10490 |
بررسی ژانر بحث در مقالات تلفیقی نگارش یافته در حوزه زبان شناسی کاربردی |
2015 |
1800,/309,ET |
|
 |
135 بار |
184 |
10489 |
نقش فعال استعمار دیده در آثار منتخب اتول فوگارد |
2015 |
1800,/308,ET |
|
 |
133 بار |
185 |
10488 |
بررسی استراتژی های درگیر بکار گرفته شده توسط مدرسان زبان انگلیسی: مورد سابقه و تجربه آموزشی |
2015 |
1800,/307,ET |
|
 |
133 بار |
186 |
10487 |
بررسی تاثیر سبک نگارش نوسینده - مترجمان بر آثار ترجمه شده آنان |
2013 |
1800,/306,ET |
|
 |
119 بار |
187 |
10486 |
بررسی مقابله ای نشانه های فراگفتمانی رشته های حقوق و بازرگانی در قسمت چکیده مقالات تحقیقی |
2015 |
1800,/305,ET |
|
 |
153 بار |
188 |
10485 |
بررسی استراتژی های فمینیستی ترجمه در ترجمه اطاق خود اثر ویرجینیا وولف |
2013 |
1800,/304,ET |
|
 |
186 بار |
189 |
10484 |
مطالعه موردی ترجمه های انگلیسی نهج البلاغه |
2015 |
1800,/303,ET |
|
 |
162 بار |
190 |
10483 |
بررسی آگاهی زبانی خودآگاهانه و در عمل معلمان زبان انگلیسی؛ مورد مطالعه: معلمان با و بدون مدرک تدریس زبان انگلیسی |
2015 |
1800,/302,ET |
|
 |
145 بار |
191 |
10482 |
بررسی اثر میدل مارچ نوشته جرج الیوت و تهران مخوف نوشته مشفق کاظمی بر اساس آراء هگل |
2015 |
1800,/301,ET |
|
 |
164 بار |
192 |
10481 |
بررسی بحران هویت و دگر پنداری در رمان های خیابان میگول و خانه ای برای آقای بیسواس نوشته وی. اس. نایپال |
2015 |
1800,/300,ET |
|
 |
186 بار |
193 |
10480 |
بررسی بازتاب کنش گران اجتماعی در رمان چینو آچه به با عنوان همه چیز فرو می پاشد و دو ترجمه ی فارسی آن |
2015 |
1800,/299,ET |
|
 |
141 بار |
194 |
10479 |
واقعیت در داستان: فراداستان و تعلیق واقعیت در آثار نثر ریچارد براتیگان |
2015 |
1800,/298,ET |
|
 |
121 بار |
195 |
10478 |
بررسی بین رشته ای ساختار موضوعی قسمت بحث پایان نامه های کارشناسی ارشد |
2015 |
1800,/297,ET |
|
 |
122 بار |
196 |
10477 |
فاکتورهای سیاسی، اجتماعی و ایدئولوژیک دخیل در ترجمه ی قرآن کریم |
2015 |
1800,/296,ET |
|
 |
119 بار |
197 |
10476 |
بررسی پیدایی مترجم در رمان های ترجمه شده به فارسی |
2015 |
1800,/295,ET |
|
 |
152 بار |
198 |
10475 |
موضوعات احساسی و شخصی زنانه در رمان جین ایر و میل آن دفلاس: خوانش گاینو کریتیکال |
2015 |
1800,/294,ET |
|
 |
171 بار |
199 |
10474 |
تحلیل گفتمان انتقادی مطالب آموزش زبان انگلیسی برای یافتن رگه هایی از لیبرالیسم به عنوان ایدئولوژی مسلط در کشورهای غربی |
2015 |
1800,/293,ET |
|
 |
153 بار |
200 |
10473 |
جهان شمولی کهن الگوها: نقد کهن الگویی داستان سیاوش در شاهنامه فردوسی و دو نمایشنامه قرن پانزدهم انگلستان به نام های صلیب کشیدن مسیح و مرگ مسیح |
2015 |
1800,/292,ET |
|
 |
149 بار |
|