برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
10676 |
95 |
بررسی نظام برنامه ریزی درسی آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی برای آن |
1374 |
710،/4،ر ب د پ |
|
 |
80 بار |
10677 |
94 |
مطالعه اتواتنوگرافیک چگونگی شکل گیری هویت حرفه ای معلم و دلالت های ضمنی آن در تربیت معلم, |
1392 |
710،/39،ر ب د پ |
|
 |
80 بار |
10678 |
93 |
بررسی اثربخشی برنامه درسی مصوب دوره کارشناسی انتظامی ، از نظر میزان انطباق عناصر برنامه درسی با وظایف شغلی و رویکرد پلیس جامعه محور, |
1390 |
710،/38،ر ب د پ |
|
 |
94 بار |
10679 |
92 |
ارائه الگوی برنامه درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس اصول و ویژگی های رویکرد آموزش ارتباطی زبان, |
1390 |
710،/37،ر ب د پ |
|
 |
128 بار |
10680 |
91 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان دوره دبیرستان با تاکید بر آموزش های همگانی ناجا, |
1390 |
710،/36،ر ب د پ |
|
 |
109 بار |
10681 |
90 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی دروس حقوق مقطع کارشناسی رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی, |
1390 |
710،/35،ر ب د پ |
|
 |
87 بار |
10682 |
89 |
شناسایی فرهنگ برنامه درسی یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران و تبیین دلالت های آن برای حوزه برنامه درسی |
1390 |
710،/34،ر ب د پ |
|
 |
90 بار |
10683 |
88 |
ارزشیابی سطوح سه گانه (قصد شده،اجرا شده و کسب شده) برنامه ی درسی دوره کارشناسی ارشد عملیات انتظامی دانشگاه علوم انتظامی به منظور ارائه الگو (با تاکید بر برنامه دروس تخصصی), |
1390 |
710،/33،ر ب د پ |
|
 |
104 بار |
10684 |
87 |
ارزشیابی برنامه درسی دروس تخصصی دوره کارشناسی رشته مرزی دانشگاه علوم انتظامی در پاسخگویی به نیازهای شغلی دانش آموختگان رشته مرزی, |
1390 |
710،/32،ب ر د پ |
|
 |
84 بار |
10685 |
86 |
تبیین تفاوت هنجارهای پنهان (برنامه درسی پنهان) در انتخاب استاد راهنما در دانشکده های علوم ریاضی و علوم تربیتی, |
1390 |
710،/31،ر ب د پ |
|
 |
89 بار |
10686 |
85 |
ارزشیابی برنامه درسی آموزش مربیان مهدهای کودک تهران به منظور فرهنگ سازی ترافیکی کودکان پیش دبستانی و ارائه ملاک ها و ویژگی های برنامه پیشنهادی, |
1389 |
710،/30،ر ب د پ |
|
 |
86 بار |
10687 |
84 |
ارائه چهارچوب نظری در خصوص سازماندهی محتوای برنامه درسی با تاکید بر برنامه درسی مطالعات اجتماعی |
1373 |
710،/3،ر ب د پ |
|
 |
90 بار |
10688 |
83 |
بررسی عوامل موثر بر برنامه درسی تجربه شده و ارائه الگوی مطلوب ؛ مطالعه موردی درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی دانشگاه علوم انتظامی, |
1389 |
710،/29،ر ب د پ |
|
 |
90 بار |
10689 |
82 |
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه ریزی درسی مدرسه - محور, |
1388 |
710،/28،ر ب د پ |
|
 |
86 بار |
10690 |
81 |
ارائه الگوی مطلوب طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی و مقایسه طرح برنامه درسی دانشگاه های مجازی ایران با آن الگو, |
1387 |
710،/27،ر ب د پ |
|
 |
87 بار |
10691 |
80 |
تبیین عوامل موثر بر کیفیت آموزش در دانشگاه ها و طراحی الگوی مناسب برای ارزشیابی آن |
1386 |
710،/26،ر ب د پ |
|
 |
92 بار |
10692 |
79 |
تبیین و نقد دیدگاه های کانت درباره صلح و طرح زمینه های تربیتی آن در برنامه درسی صلح محور, |
1386 |
710،/25،ر ب د پ |
|
 |
84 بار |
10693 |
78 |
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش عالی برای دانشگاههای ایران, |
1385 |
710،/24،ر ب د پ |
|
 |
91 بار |
10694 |
77 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی تلفیقی مدرسه محور برای مدارس روستایی با کلاس های درس چند پایه, |
1385 |
710،/23،ر ب د پ |
|
 |
108 بار |
10695 |
76 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تربیت بدنی در مدارس ابتدایی ایران, |
1385 |
710،/22،ر ب د پ |
|
 |
104 بار |
10696 |
75 |
بررسی مبانی فلسفی برنامه آموزش جهانی و میزان همخوانی اهداف و محتوای کتاب های درسی دوره راهنمایی با اهداف و مفاهیم کلیدی این برنامه, |
1385 |
710،/21،ر ب د پ |
|
 |
96 بار |
10697 |
74 |
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های درسی تربیت معلم و ارائه یک الگوی راهنما جهت تدوین برنامه های درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات, |
1385 |
710،/20،ر ب د پ |
|
 |
101 بار |
10698 |
73 |
بررسی وضعیت موسسههای نظام آموزش علمی - کاربردی بر اساس استانداردهای موسسه های پیشرفته آموزش تکنولوژی به منظور بهسازی و ارتقا کیفیت این نظام آموزشی, |
1387 |
710،/2،ر ب د پ |
|
 |
102 بار |
10699 |
72 |
ارائه یک الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و مقایسه آن با وضع موجود در دبستان های تهران, |
1384 |
710،/19،ر ب د پ |
|
 |
109 بار |
10700 |
71 |
عملکرد معلمان پایه پنجم ابتدایی با توجه به میزان آگاهی آنان از اهداف، روش تدریس، مهارت تدریس، کاربرد مواد آموزشی، روش ارزشیابی و کیفیت سوالهای امتحانی در درس تعلیمات اجتماعی, |
1382 |
710،/18،ر ب د پ |
|
 |
107 بار |
|