| برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
| ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
| 151 |
128 |
روشنفکران ملی گرای عصر رضاشاه و تاثیرپذیری آن ها از مباحث روشنفکری غرب, |
1395 |
7010،/8،ات د پ |
|
 |
91 بار |
| 152 |
129 |
عملکرد دولت های عصر پهلوی اول و چالش های آن, |
1395 |
7010،/9،ات د پ |
|
 |
85 بار |
| 153 |
130 |
تحولات سیاسی قفقاز جنوبی در دوره مغولان و ایلخانان, |
1391 |
7010،/1،ات د پ |
|
 |
87 بار |
| 154 |
131 |
نهاد زندان در دوره پهلوی اول ( 1304-1320ه.ش), |
1391 |
7010،/2،ات د پ |
|
 |
123 بار |
| 155 |
132 |
دیوانسالاری در عصر تیموریان |
1393 |
7010،/3،ات د پ |
|
 |
83 بار |
| 156 |
133 |
مسجد و سیاست در تاریخ میانه ایران (قرن 4 تا6 ق), |
1393 |
7010،/4،ات د پ |
|
 |
84 بار |
| 157 |
134 |
بررسی فلسفه ایده آلیسم (برکلی، باتلر) و رئالیسم در فلسفه اسلامی (علامه طباطبایی، استاد مطهری) و رابطه این دو مکتب با مسائل تربیتی |
1373 |
910،/1،ت لف د پ |
|
 |
105 بار |
| 158 |
135 |
بررسی عواطف از منظر فیلسوفان متاخر غرب و متفکران مسلمان با تاکید بر هیوم و غزالی و استخراج دلالتهای تربیتی آن, |
1385 |
910،/10،ت لف د پ |
|
 |
115 بار |
| 159 |
136 |
تربیت اخلاقی در سیره پیامبر (ص) و اهل بیت (ع), |
1385 |
910،/11،ت لف د پ |
|
 |
86 بار |
| 160 |
137 |
تبیین نظریه اخلاق از منظر مرتضی مطهری و ریچارد رورتی و نقد دلالتهای آنها در تربیت اخلاقی, |
1385 |
910،/12،ت لف د پ |
|
 |
94 بار |
| 161 |
138 |
بررسی هستی شناسانه تجربه واقعیت از راه فناوری اطلاعات و تاثیر آن در دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از دیدگاه اگزیستانسیالیزم, |
1386 |
910،/13،ت لف د پ |
|
 |
79 بار |
| 162 |
139 |
بررسی مقایسه ای میان دیدگاه محمد غزالی و نل نادینگز در باب نقش و پیامدهای فراتر رفتن از خود در تربیت اخلاقی, |
1387 |
910،/15،ت لف د پ |
|
 |
87 بار |
| 163 |
140 |
تبیین اندیشه زیبایی شناختی کانت و دلالت های تربیتی آن, |
1386 |
910،/16،ت لف د پ |
|
 |
82 بار |
| 164 |
141 |
بررسی نقش تربیت در ترویج دموکراسی و چالش ها و فرصت های آن در مدارس ابتدایی, |
1389 |
910،/17،ت لف د پ |
|
 |
83 بار |
| 165 |
142 |
بررسی فلسفه ی دوران کودکی و نقش قصه و داستان در رشد و پرورش روحیه ی فلسفی در کودکان, |
1389 |
910،/18،ت لف د پ |
|
 |
76 بار |
| 166 |
143 |
تبیین فلسفه عدالت تربیتی بر مبنای واکاوی نظریه عدالت و اشاره های آن برای نظام آموزشی ایران, |
1392 |
910،/19،ت لف د پ |
|
 |
86 بار |
| 167 |
144 |
زمینه های نظری و عملی در تربیت دینی بر مبنای فلسفه دین ویلیام جیمز, |
1387 |
910،/2،ت لف د پ |
|
 |
85 بار |
| 168 |
145 |
بررسی نقش اینترنت همچون فناوری آموزشی در نسبت با پرورش اصالت در دانشجویان با نظر به فلسفه هستی, |
1393 |
910،/20،ت لف د پ |
|
 |
84 بار |
| 169 |
146 |
تبیین فلسفی آموزش زبان های خارجی بر بنیاد نظریه ی کنش هم رسانشی و کاربردشناسی جهانی و تحلیل وضعیت آموزش زبان در ایران, |
1393 |
910،/21،ت لف د پ |
|
 |
75 بار |
| 170 |
147 |
واکاوی شناخت شناسانه ی فیلم و اشاره های آن برای بهره گیری از فیلم در فرایند دست یابی به آگاهی - فهم, |
1393 |
910،/22،ت لف د پ |
|
 |
105 بار |
| 171 |
148 |
تبیین فلسفه آزادی تربیتی بر مبنای واکاوی نظریه آزادی هایک و بررسی تنگناها و افق های آن برای نظام آموزشی ایران, |
1393 |
910،/23،ت لف د پ |
|
 |
99 بار |
| 172 |
149 |
بررسی تحلیلی حقوق تربیتی کودک با تاکید بر حقوق تربیتی کودک در نظام آموزشی ایران, |
1393 |
910،/24،ت لف د پ |
|
 |
108 بار |
| 173 |
150 |
بررسی فلسفه خانواده با تاکید بر ابعاد ساختاری و کارکردی و دلالت های تربیتی آن مبتنی بر آموزه های قرآن, |
1394 |
910،/25،ت لف د پ |
|
 |
85 بار |
| 174 |
151 |
تبیین مبانی فلسفی نظریه پیچیدگی و استلزامات آن در برنامه درسی, |
1394 |
910،/26،ت لف د پ |
|
 |
95 بار |
| 175 |
152 |
استنباط فلسفه آموزش علوم تجربی بر بنیاد فلسفه علم برآمده از نظریه پیچیدگی, |
1394 |
910،/27،ت لف د پ |
|
 |
113 بار |
|
|