مشاهده پایاننامه
برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید
ردیف
کد
عنوان
سال تحصیلی
شناسه پایاننامه
رشته تحصیلی
XML
مشاهده
10769
10650
ارزیابی تاثیر درآمدهای نفتی بر ناپایداری مالی در کشورهای صادر کننده نفت: کاربردی از مدل پنل آستانه
1396
9900،/7،ا ا پ
اقتصاد انرژی
405 بار
10770
10651
تخمین سطح مطلوب انتشار دی اکسید کربن در ایران
1396
9900،/8،ا ا پ
اقتصاد انرژی
353 بار
10771
10652
بررسی اثر تغییر قیمت نفت بر متغیرهای کلان اقتصادی در کشورهای منتخب صادر کننده و وارد کننده نفت
1396
9900،/9،ا ا پ
اقتصاد انرژی
308 بار
10772
10653
بررسی روند تحقیقات فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی با رویکرد فراترکیب تحقیقات انجام گرفته در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
1396
1000،/57،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
332 بار
10773
10654
ارائه و پیادهسازی مدل پیشگویی مبتنی بر هوش کسب و کار جهت تصمیم گیری تشخیص گرا؛ مطالعه موردی: بنگاههای سرمایهگذاری جمعی
1396
1000،/58،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
311 بار
10774
10655
ارائه مدلی جهت پیش بینی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش صنعت خودرو به روش نزدیکترین همسایه و شبکه بیزین؛ موردکاوی: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
1396
1000،/59،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
358 بار
10775
10656
بررسی تاثیر نوع صنعت بر مدل های اعتبار سنجی؛ مطالعه موردی: مشتریان حقوقی یک بانک ایرانی
1396
1000،/60،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
317 بار
10776
10657
بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید مصرف کنندگان در بازاریابی ویروسی با در نظر گرفتن نقش تعهد ارتباط در فروشگاههای آنلاین با رویکرد دادهکاوی؛ مورد مطالعه: وب سایت ایوند
1396
1000،/61،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
318 بار
10777
10658
بررسی نقش ویژگی های وب سایت فروشگاههای آنلاین موثر بر تصمیم مشتریان برای خرید اول از آن فروشگاه
1396
1000،/62،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
296 بار
10778
10659
امکان سنجی استقرار مدیریت دانش در اپراتور سوم تلفن همراه (رایتل) بر اساس مدل
1396
1000،/63،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
314 بار
10779
10660
بررسی تاثیر ویژگی های وب سایت بر اعتماد و تعهد به خرید آنلاین؛ مطالعه موردی: هتل هما
1396
1000،/64،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
336 بار
10780
10661
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت اجتماعی
1395
1000،/65،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات
352 بار
10781
10662
تدوین مدل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مبتنی بر Health 2.0؛ مورد مطالعاتی: سازمان بیمه سلامت ایران
1395
1000،/66،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
314 بار
10782
10663
تدوین مدلی برای کاربست روش ترکیبی در آموزش رشته کارآفرینی: یک اقدام پژوهی
1395
1000،/67،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
391 بار
10783
10664
کشف دانش از الگوهای متوالی آر اف ام برای بخش بندی مشتریان؛ مطالعه موردی: شرکت لبنی هراز
1394
1000،/68،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
302 بار
10784
10665
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار(BPMS) و رتبه بندی عوامل به روش ANP فازی؛ موردمطالعه: شرکت گلرنگ
1394
1000،/69،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
368 بار
10785
10666
شناسایی و اولویت بندی مدل های کسب و کار الکترونیکی موفق در ایران با استفاده از تکنیک های یادگیری ماشین
1396
1000،/70،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
334 بار
10786
10667
مدیریت ریسک های فناوری اطلاعات زنجیره تامین در صنعت مخابرات بر اساس کوبیت5
1395
1000،/71،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
373 بار
10787
10668
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتری (جذب منابع) در بانک: کاربردی از بازی آفرینی
1396
1000،/72،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
396 بار
10788
10669
بررسی عوامل موفقیت و شکست استقرار سامانه جامع آموزش؛ مورد مطالعه: سیستم جامع آموزش بانک ملی ایران
1396
1000،/73،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
321 بار
10789
10670
تحلیل عوامل موثر بر تداوم استفاده کاربران از سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی؛ مطالعه موردی: سامانه سپام به عنوان جایگزین شبکه سوئیفت در جمهوری اسلامی ایران
1396
1000،/74،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
333 بار
10790
10671
بررسی بلوغ سازمانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیر دولتی کشور بر اساس الگوی تلفیقی P-CMM و مدل سه بعدی بلوغ سازمانی
1396
1000،/75،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
334 بار
10791
10672
بررسی نقش انطباق فناوری- وظیفه و خودکارآمدی بر پذیرش فناوری کارکنان در سازمان تامین اجتماعی استان البرز
1396
1000،/76،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
335 بار
10792
10673
تخمین بهای تمام شده کالا با روش های ترکیبی داده کاوی؛ مورد مطالعه: شرکت لاستیک خوزستان
1396
1000،/77،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
453 بار
10793
10674
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بر استقرار فناوری های نوین اطلاعاتی در صنعت بیمه؛ مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران
1396
1000،/78،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
784 بار
صفحه
431
از
432
اولین
قبلی
1
2
3
...
430
431
432
بعدی
آخرین