مشاهده پایاننامه
برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید
ردیف
کد
عنوان
سال تحصیلی
شناسه پایاننامه
رشته تحصیلی
XML
مشاهده
10751
10632
مدلسازی مساله زمانبندی سیستم تولید انعطاف پذیر و حل آن با الگوریتم های فراابتکاری
1397
1710،/5،ص ه م د پ
مهندسی صنایع گرایش صنایع
118 بار
10752
10633
مدل سازی و تخمین تقاضا در سیستم های موجودی/ تولید احتمالی با پارامتر های قابل کنترل به همراه محدودیت های ظرفیت و بودجه
1397
1710،/6،ص ه م د پ
مهندسی صنایع گرایش صنایع
127 بار
10753
10634
تعیین اندازه انباشته اقتصادی و زمانبندی در جریان کارگاهی جایگشتی توزیع شده
1397
1710،/7،ص ه م د پ
مهندسی صنایع گرایش صنایع
126 بار
10754
10635
مدل قیمت گذاری در یک زنجیره تامین دو سطحی برای کالا ی جایگزین و مکمل با درنظر گرفتن ریسک انقطاع
1397
1710،/8،ص ه م د پ
مهندسی صنایع گرایش صنایع
131 بار
10755
10636
مدلی جهت تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعه محصول جدید در صنعت مواد غذایی
1395
2100،/6،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تولید
127 بار
10756
10637
ارزیابی توانمندی تکنولوژی در شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان: ارائه راهکارها و روش ها
1396
2100،/7،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تولید
115 بار
10757
10638
برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکدههای مدیریت استان تهران با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره
1396
2100،/8،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات
128 بار
10758
10639
تعیین استراتژی های رضایتمندی مشتریان بانک مبتنی بر سیستم های خاکستری؛ مطالعه موردی: یک بانک نیمه خصوصی
1396
2100،/9،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تولید
128 بار
10759
10640
طراحی مدل قصد خرید مبتنی بر ابعاد درگیری تبلیغات با تاکید بر اعتبار تایید کننده تبلیغ
1395
2300،/6،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
121 بار
10760
10641
بررسی رابطه سبک های سرمایه گذاری، سیاست تقسیم سود و فرصت های سرمایه گذاری بر عملکرد سرمایه گذاران نهادی در بورس اوراق بهادار تهران
1396
2300،/7،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش مالی
132 بار
10761
10642
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت های استخراجی و اکتشافی بازاریابی
1396
2300،/8،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
146 بار
10762
10643
رفتار مستدل در بیمه عمر؛ کاربرد تئوری عمل منطقی
1395
2300،/9،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
136 بار
10763
10644
تاثیر چرخه های ریاست جمهوری بر تورم در ایران
1395
9900،/1،ا ا پ
اقتصاد انرژی
134 بار
10764
10645
بررسی عوامل موثر بر سیاست پولی بانک مرکزی با تاکید بر شوک های نفتی
1396
9900،/2،ا ا پ
اقتصاد انرژی
121 بار
10765
10646
بررسی تعرفه برق خانگی با رویکرد تعرفه بلوکی در 5 استان منتخب ایران
1395
9900،/3،ا ا پ
اقتصاد انرژی
115 بار
10766
10647
بررسی عوامل موثر بر شدت انرژی با لحاظ شکست ساختاری در ایران
1395
9900،/4،ا ا پ
اقتصاد انرژی
123 بار
10767
10648
بررسی مصرف انرژی مولد و رشد اقتصادی؛ مطالعه ی موردی ایران و 25 منتخب
1395
9900،/5،ا ا پ
اقتصاد انرژی
139 بار
10768
10649
تاثیر قیمت انرژی در بخش صنعت بر تجارت دوجانبه ایران با شرکای عمده تجاری
1395
9900،/6،ا ا پ
اقتصاد انرژی
144 بار
10769
10650
ارزیابی تاثیر درآمدهای نفتی بر ناپایداری مالی در کشورهای صادر کننده نفت: کاربردی از مدل پنل آستانه
1396
9900،/7،ا ا پ
اقتصاد انرژی
405 بار
10770
10651
تخمین سطح مطلوب انتشار دی اکسید کربن در ایران
1396
9900،/8،ا ا پ
اقتصاد انرژی
353 بار
10771
10652
بررسی اثر تغییر قیمت نفت بر متغیرهای کلان اقتصادی در کشورهای منتخب صادر کننده و وارد کننده نفت
1396
9900،/9،ا ا پ
اقتصاد انرژی
308 بار
10772
10653
بررسی روند تحقیقات فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی با رویکرد فراترکیب تحقیقات انجام گرفته در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات
1396
1000،/57،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک
332 بار
10773
10654
ارائه و پیادهسازی مدل پیشگویی مبتنی بر هوش کسب و کار جهت تصمیم گیری تشخیص گرا؛ مطالعه موردی: بنگاههای سرمایهگذاری جمعی
1396
1000،/58،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
311 بار
10774
10655
ارائه مدلی جهت پیش بینی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش صنعت خودرو به روش نزدیکترین همسایه و شبکه بیزین؛ موردکاوی: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
1396
1000،/59،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
358 بار
10775
10656
بررسی تاثیر نوع صنعت بر مدل های اعتبار سنجی؛ مطالعه موردی: مشتریان حقوقی یک بانک ایرانی
1396
1000،/60،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
317 بار
صفحه
431
از
432
اولین
قبلی
1
2
3
...
430
431
432
بعدی
آخرین