| برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
| ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
| 101 |
78 |
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش عالی برای دانشگاههای ایران, |
1385 |
710،/24،ر ب د پ |
|
 |
104 بار |
| 102 |
79 |
تبیین و نقد دیدگاه های کانت درباره صلح و طرح زمینه های تربیتی آن در برنامه درسی صلح محور, |
1386 |
710،/25،ر ب د پ |
|
 |
96 بار |
| 103 |
80 |
تبیین عوامل موثر بر کیفیت آموزش در دانشگاه ها و طراحی الگوی مناسب برای ارزشیابی آن |
1386 |
710،/26،ر ب د پ |
|
 |
102 بار |
| 104 |
81 |
ارائه الگوی مطلوب طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی و مقایسه طرح برنامه درسی دانشگاه های مجازی ایران با آن الگو, |
1387 |
710،/27،ر ب د پ |
|
 |
101 بار |
| 105 |
82 |
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه ریزی درسی مدرسه - محور, |
1388 |
710،/28،ر ب د پ |
|
 |
100 بار |
| 106 |
83 |
بررسی عوامل موثر بر برنامه درسی تجربه شده و ارائه الگوی مطلوب ؛ مطالعه موردی درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی دانشگاه علوم انتظامی, |
1389 |
710،/29،ر ب د پ |
|
 |
97 بار |
| 107 |
84 |
ارائه چهارچوب نظری در خصوص سازماندهی محتوای برنامه درسی با تاکید بر برنامه درسی مطالعات اجتماعی |
1373 |
710،/3،ر ب د پ |
|
 |
100 بار |
| 108 |
85 |
ارزشیابی برنامه درسی آموزش مربیان مهدهای کودک تهران به منظور فرهنگ سازی ترافیکی کودکان پیش دبستانی و ارائه ملاک ها و ویژگی های برنامه پیشنهادی, |
1389 |
710،/30،ر ب د پ |
|
 |
101 بار |
| 109 |
86 |
تبیین تفاوت هنجارهای پنهان (برنامه درسی پنهان) در انتخاب استاد راهنما در دانشکده های علوم ریاضی و علوم تربیتی, |
1390 |
710،/31،ر ب د پ |
|
 |
101 بار |
| 110 |
87 |
ارزشیابی برنامه درسی دروس تخصصی دوره کارشناسی رشته مرزی دانشگاه علوم انتظامی در پاسخگویی به نیازهای شغلی دانش آموختگان رشته مرزی, |
1390 |
710،/32،ب ر د پ |
|
 |
96 بار |
| 111 |
88 |
ارزشیابی سطوح سه گانه (قصد شده،اجرا شده و کسب شده) برنامه ی درسی دوره کارشناسی ارشد عملیات انتظامی دانشگاه علوم انتظامی به منظور ارائه الگو (با تاکید بر برنامه دروس تخصصی), |
1390 |
710،/33،ر ب د پ |
|
 |
115 بار |
| 112 |
89 |
شناسایی فرهنگ برنامه درسی یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران و تبیین دلالت های آن برای حوزه برنامه درسی |
1390 |
710،/34،ر ب د پ |
|
 |
102 بار |
| 113 |
90 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی دروس حقوق مقطع کارشناسی رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی, |
1390 |
710،/35،ر ب د پ |
|
 |
97 بار |
| 114 |
91 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان دوره دبیرستان با تاکید بر آموزش های همگانی ناجا, |
1390 |
710،/36،ر ب د پ |
|
 |
118 بار |
| 115 |
92 |
ارائه الگوی برنامه درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس اصول و ویژگی های رویکرد آموزش ارتباطی زبان, |
1390 |
710،/37،ر ب د پ |
|
 |
140 بار |
| 116 |
93 |
بررسی اثربخشی برنامه درسی مصوب دوره کارشناسی انتظامی ، از نظر میزان انطباق عناصر برنامه درسی با وظایف شغلی و رویکرد پلیس جامعه محور, |
1390 |
710،/38،ر ب د پ |
|
 |
107 بار |
| 117 |
94 |
مطالعه اتواتنوگرافیک چگونگی شکل گیری هویت حرفه ای معلم و دلالت های ضمنی آن در تربیت معلم, |
1392 |
710،/39،ر ب د پ |
|
 |
92 بار |
| 118 |
95 |
بررسی نظام برنامه ریزی درسی آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی برای آن |
1374 |
710،/4،ر ب د پ |
|
 |
91 بار |
| 119 |
96 |
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران, |
1393 |
710،/40،ر ب د پ |
|
 |
90 بار |
| 120 |
97 |
ارزشیابی برنامه های درسی میان رشته ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران, |
1393 |
710،/41،ر ب د پ |
|
 |
92 بار |
| 121 |
98 |
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای بهبود وضعیت آموزش علوم در کلاس های فاقد امکانات کافی و بررسی میزان تاثیر آن, |
1394 |
710،/42،ر ب د پ |
|
 |
101 بار |
| 122 |
99 |
طراحی و تدوین سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته آموزش بهداشت مدارس, |
1395 |
710،/43،ر ب د پ |
|
 |
99 بار |
| 123 |
100 |
طراحی الگوی تامین و تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران در دوره ابتدایی و دلالت های اجرای آن, |
1395 |
710،/44،ر ب د پ |
|
 |
87 بار |
| 124 |
101 |
بررسی بستر و شرایط اجرای برنامه درسی مبتنی بر نظریه تربیتی انتقادی در نظام آموزشی ایران, |
1395 |
710،/45،ر ب د پ |
|
 |
95 بار |
| 125 |
102 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی, |
1395 |
710،/46،ر ب د پ |
|
 |
113 بار |
|
|