برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
76 |
55 |
بررسی تناقض آیه 34 سوره نساء و اعلامیه رفع خشونت علیه زنان, |
1390 |
9720،/2،ز م ژ پ |
|
 |
112 بار |
77 |
56 |
تحلیل فقهی - حقوقی مهریه های سنگین و تاثیر آن بر استواری خانواده, |
1390 |
9720،/3،ز م ژ پ |
|
 |
132 بار |
78 |
57 |
جایگاه عرفی ، شرعی و قانونی پدر و جد پدری در ازدواج موقت دختران مجرد |
1390 |
9720،/4،ز م ژ پ |
|
 |
106 بار |
79 |
58 |
نقش استواری خانواده در بزهکاری کودکان |
1390 |
9720،/5،ز م ژ پ |
|
 |
117 بار |
80 |
59 |
طراحی مدل مقدماتی ارزیابی آلودگی هوا ناشی از وسایل نقلیه, |
1389 |
1420،/1،ع ه م ژ پ |
|
 |
123 بار |
81 |
60 |
تغییرات پرفشار جنب حاره تراز 500 هکتوپاسکال نیوار ایران در اثر تغییر اقلیم, |
1395 |
8010،/52،آ غج د پ |
|
 |
101 بار |
82 |
61 |
رابطه بارش فصل پاییز سواحل خزر جنوبی با مراکز فعال اتمسفری و شاخص های دور پیوندی, |
1395 |
8010،/49،ا غج د پ |
|
 |
129 بار |
83 |
62 |
کاربرد فرایند حل مسئله در طراحی و تدوین برنامه های درسی علوم با تاکید بر علوم دوره راهنمایی, |
1376 |
710،/1،ر ب د پ |
|
 |
94 بار |
84 |
63 |
ارزیابی محتوای کتابهای فارسی دوره ابتدایی و ارائه یک چهارچوب نظری در خصوص تدوین و اصلاح کتاب های فارسی مقطع ابتدایی |
1373 |
710،/10،ر ب د پ |
|
 |
97 بار |
85 |
64 |
بررسی جایگاه عقل در نظام تربیتی اسلام, |
1376 |
710،/11،ر ب د پ |
|
 |
103 بار |
86 |
65 |
ارائه یک الگوی راهنما در خصوص کاربرد دیدگاه های برنامه درسی در نظام برنامه ریزی درسی کشور (دوره متوسصه نظام جدید), |
1379 |
710،/12،ر ب د پ |
|
 |
106 بار |
87 |
66 |
بررسی مهارت های موثر بر پرورش تفکر انتقادی در برنامه درسی جامعه شناسی در دوره متوسطه در سال تحصیلی1379-80 , |
1380 |
710،/13،ر ب د پ |
|
 |
96 بار |
88 |
67 |
تبیین برنامه درسی پنهان در درس بینش اسلامی دوره متوسطه و ارائه راهبردهایی برای استفاده از این برنامه در آموزش اثر بخشی دینی, |
1380 |
710،/14،ر ب د پ |
|
 |
84 بار |
89 |
68 |
مطالعه تاثیر یک الگوی تدریس تلفیقی در یادگیری مباحث مشترک دروس زبان فارسی، عربی، انگلیسی پایه دوم راهنمایی در مدارس پسرانه شهر مشهد در سال تحصیلی79-80 , |
1380 |
710،/15،ر ب د پ |
|
 |
104 بار |
90 |
69 |
مطالعه تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه پنجمابتدایی شهر مشهد در سال تحصیلی1381-82 |
1381 |
710،/16،ر ب د پ |
|
 |
106 بار |
91 |
70 |
ارایه الگویی برای طراحی و اجرای برنامه خواندن انتقادی و بررسی اثر آن بر تفکر انتقادی و نوشتن تحلیلی, |
1382 |
710،/17،ر ب د پ |
|
 |
121 بار |
92 |
71 |
عملکرد معلمان پایه پنجم ابتدایی با توجه به میزان آگاهی آنان از اهداف، روش تدریس، مهارت تدریس، کاربرد مواد آموزشی، روش ارزشیابی و کیفیت سوالهای امتحانی در درس تعلیمات اجتماعی, |
1382 |
710،/18،ر ب د پ |
|
 |
95 بار |
93 |
72 |
ارائه یک الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و مقایسه آن با وضع موجود در دبستان های تهران, |
1384 |
710،/19،ر ب د پ |
|
 |
97 بار |
94 |
73 |
بررسی وضعیت موسسههای نظام آموزش علمی - کاربردی بر اساس استانداردهای موسسه های پیشرفته آموزش تکنولوژی به منظور بهسازی و ارتقا کیفیت این نظام آموزشی, |
1387 |
710،/2،ر ب د پ |
|
 |
88 بار |
95 |
74 |
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های درسی تربیت معلم و ارائه یک الگوی راهنما جهت تدوین برنامه های درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات, |
1385 |
710،/20،ر ب د پ |
|
 |
88 بار |
96 |
75 |
بررسی مبانی فلسفی برنامه آموزش جهانی و میزان همخوانی اهداف و محتوای کتاب های درسی دوره راهنمایی با اهداف و مفاهیم کلیدی این برنامه, |
1385 |
710،/21،ر ب د پ |
|
 |
85 بار |
97 |
76 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی تربیت بدنی در مدارس ابتدایی ایران, |
1385 |
710،/22،ر ب د پ |
|
 |
93 بار |
98 |
77 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی تلفیقی مدرسه محور برای مدارس روستایی با کلاس های درس چند پایه, |
1385 |
710،/23،ر ب د پ |
|
 |
97 بار |
99 |
78 |
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش عالی برای دانشگاههای ایران, |
1385 |
710،/24،ر ب د پ |
|
 |
79 بار |
100 |
79 |
تبیین و نقد دیدگاه های کانت درباره صلح و طرح زمینه های تربیتی آن در برنامه درسی صلح محور, |
1386 |
710،/25،ر ب د پ |
|
 |
72 بار |
|