برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
|
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
10601 |
10482 |
بررسی اثر میدل مارچ نوشته جرج الیوت و تهران مخوف نوشته مشفق کاظمی بر اساس آراء هگل |
2015 |
1800,/301,ET |
|
|
132 بار |
10602 |
10483 |
بررسی آگاهی زبانی خودآگاهانه و در عمل معلمان زبان انگلیسی؛ مورد مطالعه: معلمان با و بدون مدرک تدریس زبان انگلیسی |
2015 |
1800,/302,ET |
|
|
115 بار |
10603 |
10484 |
مطالعه موردی ترجمه های انگلیسی نهج البلاغه |
2015 |
1800,/303,ET |
|
|
127 بار |
10604 |
10485 |
بررسی استراتژی های فمینیستی ترجمه در ترجمه اطاق خود اثر ویرجینیا وولف |
2013 |
1800,/304,ET |
|
|
170 بار |
10605 |
10486 |
بررسی مقابله ای نشانه های فراگفتمانی رشته های حقوق و بازرگانی در قسمت چکیده مقالات تحقیقی |
2015 |
1800,/305,ET |
|
|
116 بار |
10606 |
10487 |
بررسی تاثیر سبک نگارش نوسینده - مترجمان بر آثار ترجمه شده آنان |
2013 |
1800,/306,ET |
|
|
104 بار |
10607 |
10488 |
بررسی استراتژی های درگیر بکار گرفته شده توسط مدرسان زبان انگلیسی: مورد سابقه و تجربه آموزشی |
2015 |
1800,/307,ET |
|
|
120 بار |
10608 |
10489 |
نقش فعال استعمار دیده در آثار منتخب اتول فوگارد |
2015 |
1800,/308,ET |
|
|
118 بار |
10609 |
10490 |
بررسی ژانر بحث در مقالات تلفیقی نگارش یافته در حوزه زبان شناسی کاربردی |
2015 |
1800,/309,ET |
|
|
119 بار |
10610 |
10491 |
استراتژی هایی برای ترجمه متن هایی که هدف آن ها افزایش معنویت است: ترجمه های فارسی به انگلیسی |
2015 |
1800,/310,ET |
|
|
184 بار |
10611 |
10492 |
مطابقت بین گرایش معلمان به سمت رویکرد تدریسی فعالیت محور و تمرین های آموزشی مطابق با این رویکرد در کلاس |
2016 |
1800,/311,ET |
|
|
140 بار |
10612 |
10493 |
مدرسین محتوا یا اساتید گروه زبان؟ دیدگاه های زبان آموزان و مدرسین انگلیسی برای اهداف ویژه: یک رویکرد مثلثی |
2015 |
1800,/312,ET |
|
|
118 بار |
10613 |
10494 |
پارانویا و ترس در ادبیات مدرن پادآرمانی: مطالعه اجتماعی روانشناختی دنیای قشنگ نو هاکسلی (1932)، سرود رند (1938) |
2015 |
1800,/313,ET |
|
|
125 بار |
10614 |
10495 |
پژوهش ادراک معلم در موقعیت های با روش تدریس تعیین شده: بررسی ناهماهنگی شناختی در معلمان متخصص و تازه کار |
2016 |
1800,/314,ET |
|
|
125 بار |
10615 |
10496 |
یادگیری ساختارهای چند کلمه ای رایج در انگلیسی آکادمیک از طریق تلفن همراه: استفاده از نرم افزار وایبر |
2016 |
1800,/315,ET |
|
|
125 بار |
10616 |
10497 |
بررسی بین رشته ای حضور و تعامل نویسنده از منظر فراگفتمانی در مقالات پژوهشی |
2016 |
1800,/316,ET |
|
|
136 بار |
10617 |
10498 |
تفسیر و ترجمه آیاتی که دارای ترتیب معکوس هستند: مطالعه ای بر اساس رویکرد هالیدی و حسن پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مترجمی زبان انگلیسی |
2016 |
1800,/317,ET |
|
|
120 بار |
10618 |
10499 |
بررسی تاثیرات دوره های آموزش معلمان زبان انگلیسی در ایران بر درک معلمان در حال تحصیل از سطوح استقلالشان |
2015 |
1800,/318,ET |
|
|
124 بار |
10619 |
10500 |
بررسی بر روی شیوه های ترجمه انگلیسی آیات قرآنی: بررسی موردی مترجمان شیعه، سنی و غیر مسلمان |
2016 |
1800,/319,ET |
|
|
106 بار |
10620 |
10501 |
تاثیر آموزش کامپیوتر محور بر صحت نگارش زبان آموزان ایرانی با تمرکز بر روی آموزش ترکیبی |
2015 |
1800,/320,ET |
|
|
113 بار |
10621 |
10502 |
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در آموزشگاه های زبان ایران از دیدگاه معلم ها و زبان آموزان |
2015 |
1800,/321,ET |
|
|
220 بار |
10622 |
10503 |
آسیب روانی و شهادت: خوانش روانکاوانه رمان گردهمایی اثر آن انرایت |
2015 |
1800,/322,ET |
|
|
242 بار |
10623 |
10504 |
بررسی اگزیستانسیالیستی رمان جود گمنام اثر توماس هاردی: خوانشی مبتنی بر نظریات سارتر |
2014 |
1800,/323,ET |
|
|
202 بار |
10624 |
10505 |
ارزیابی آموزش زبان انگلیسی در مدارس متوسطه ایران: برسی نقادانه |
2016 |
1800,/324,ET |
|
|
244 بار |
10625 |
10506 |
بررسی دانش آموزی معلمان ایرانی و اعتقاد آن ها در رابطه با ارزیابی پویا |
2015 |
1800,/325,ET |
|
|
205 بار |
|