برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
 |
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
101 |
80 |
تبیین عوامل موثر بر کیفیت آموزش در دانشگاه ها و طراحی الگوی مناسب برای ارزشیابی آن |
1386 |
710،/26،ر ب د پ |
|
 |
81 بار |
102 |
81 |
ارائه الگوی مطلوب طراحی برنامه درسی دانشگاه مجازی و مقایسه طرح برنامه درسی دانشگاه های مجازی ایران با آن الگو, |
1387 |
710،/27،ر ب د پ |
|
 |
76 بار |
103 |
82 |
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه ریزی درسی مدرسه - محور, |
1388 |
710،/28،ر ب د پ |
|
 |
74 بار |
104 |
83 |
بررسی عوامل موثر بر برنامه درسی تجربه شده و ارائه الگوی مطلوب ؛ مطالعه موردی درس اندیشه اسلامی دوره کارشناسی دانشگاه علوم انتظامی, |
1389 |
710،/29،ر ب د پ |
|
 |
78 بار |
105 |
84 |
ارائه چهارچوب نظری در خصوص سازماندهی محتوای برنامه درسی با تاکید بر برنامه درسی مطالعات اجتماعی |
1373 |
710،/3،ر ب د پ |
|
 |
79 بار |
106 |
85 |
ارزشیابی برنامه درسی آموزش مربیان مهدهای کودک تهران به منظور فرهنگ سازی ترافیکی کودکان پیش دبستانی و ارائه ملاک ها و ویژگی های برنامه پیشنهادی, |
1389 |
710،/30،ر ب د پ |
|
 |
75 بار |
107 |
86 |
تبیین تفاوت هنجارهای پنهان (برنامه درسی پنهان) در انتخاب استاد راهنما در دانشکده های علوم ریاضی و علوم تربیتی, |
1390 |
710،/31،ر ب د پ |
|
 |
78 بار |
108 |
87 |
ارزشیابی برنامه درسی دروس تخصصی دوره کارشناسی رشته مرزی دانشگاه علوم انتظامی در پاسخگویی به نیازهای شغلی دانش آموختگان رشته مرزی, |
1390 |
710،/32،ب ر د پ |
|
 |
71 بار |
109 |
88 |
ارزشیابی سطوح سه گانه (قصد شده،اجرا شده و کسب شده) برنامه ی درسی دوره کارشناسی ارشد عملیات انتظامی دانشگاه علوم انتظامی به منظور ارائه الگو (با تاکید بر برنامه دروس تخصصی), |
1390 |
710،/33،ر ب د پ |
|
 |
88 بار |
110 |
89 |
شناسایی فرهنگ برنامه درسی یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی ایران و تبیین دلالت های آن برای حوزه برنامه درسی |
1390 |
710،/34،ر ب د پ |
|
 |
79 بار |
111 |
90 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی دروس حقوق مقطع کارشناسی رشته انتظامی دانشگاه علوم انتظامی, |
1390 |
710،/35،ر ب د پ |
|
 |
75 بار |
112 |
91 |
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فعالیت های فوق برنامه برای دانش آموزان دوره دبیرستان با تاکید بر آموزش های همگانی ناجا, |
1390 |
710،/36،ر ب د پ |
|
 |
97 بار |
113 |
92 |
ارائه الگوی برنامه درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه بر اساس اصول و ویژگی های رویکرد آموزش ارتباطی زبان, |
1390 |
710،/37،ر ب د پ |
|
 |
116 بار |
114 |
93 |
بررسی اثربخشی برنامه درسی مصوب دوره کارشناسی انتظامی ، از نظر میزان انطباق عناصر برنامه درسی با وظایف شغلی و رویکرد پلیس جامعه محور, |
1390 |
710،/38،ر ب د پ |
|
 |
83 بار |
115 |
94 |
مطالعه اتواتنوگرافیک چگونگی شکل گیری هویت حرفه ای معلم و دلالت های ضمنی آن در تربیت معلم, |
1392 |
710،/39،ر ب د پ |
|
 |
68 بار |
116 |
95 |
بررسی نظام برنامه ریزی درسی آموزش عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگویی برای آن |
1374 |
710،/4،ر ب د پ |
|
 |
69 بار |
117 |
96 |
گونه شناسی تجارب دینی دانش آموختگان دبیرستانی و میزان انطباق آن با اهداف اعتقادی نظام آموزشی ایران, |
1393 |
710،/40،ر ب د پ |
|
 |
71 بار |
118 |
97 |
ارزشیابی برنامه های درسی میان رشته ای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران, |
1393 |
710،/41،ر ب د پ |
|
 |
72 بار |
119 |
98 |
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای بهبود وضعیت آموزش علوم در کلاس های فاقد امکانات کافی و بررسی میزان تاثیر آن, |
1394 |
710،/42،ر ب د پ |
|
 |
78 بار |
120 |
99 |
طراحی و تدوین سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته آموزش بهداشت مدارس, |
1395 |
710،/43،ر ب د پ |
|
 |
76 بار |
121 |
100 |
طراحی الگوی تامین و تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی ایران در دوره ابتدایی و دلالت های اجرای آن, |
1395 |
710،/44،ر ب د پ |
|
 |
67 بار |
122 |
101 |
بررسی بستر و شرایط اجرای برنامه درسی مبتنی بر نظریه تربیتی انتقادی در نظام آموزشی ایران, |
1395 |
710،/45،ر ب د پ |
|
 |
75 بار |
123 |
102 |
طراحی و اعتباربخشی الگوی آموزش و بهسازی معلمان مقطع متوسطه بر اساس رویکرد شایستگی, |
1395 |
710،/46،ر ب د پ |
|
 |
91 بار |
124 |
103 |
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی موسیقی دوره پیش دبستانی ایران, |
1395 |
710،/47،ر ب د پ |
|
 |
181 بار |
125 |
104 |
تدوین الگوی مفهومی تغییر برنامه درسی بر اساس نظریههای آشوب- پیچیدگی و ارزشیابی تغییر برنامه درسی دوره ابتدایی نظام آموزش و پرورش کشور براساس این الگو, |
1395 |
710،/48،ر ب د پ |
|
 |
73 بار |
|