مشاهده پایاننامه
برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید
ردیف
کد
عنوان
سال تحصیلی
شناسه پایاننامه
رشته تحصیلی
XML
مشاهده
10726
10528
شناسایی عوامل زمینه ساز خشونت زناشویی
1396
۵۱۰،/۲۷،ش م د پ
مشاوره
55 بار
10727
10529
شناسایی شاخص های ارتباط زناشویی کارآمد
1396
۵۱۰،/۲۸،ش م د پ
مشاوره
107 بار
10728
10530
بررسی عوامل زمینه ساز طلاق در بافت اجتماعی فرهنگی شهر تهران
1396
۵۱۰،/۲۹،ش م د پ
مشاوره
125 بار
10729
10541
شناسایی پیامدهای طلاق والدین برای فرزندان؛ یک مطالعه ی پدیدارشناسی
1397
۵۱۰،/۴۰،ش م د پ
مشاوره
78 بار
10730
10642
تاثیر گرایش کارآفرینانه و گرایش تعاملی بر عملکرد بازار با نقش میانجی قابلیت های استخراجی و اکتشافی بازاریابی
1396
2300،/8،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
118 بار
10731
10643
رفتار مستدل در بیمه عمر؛ کاربرد تئوری عمل منطقی
1395
2300،/9،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
109 بار
10732
10640
طراحی مدل قصد خرید مبتنی بر ابعاد درگیری تبلیغات با تاکید بر اعتبار تایید کننده تبلیغ
1395
2300،/6،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
95 بار
10733
10641
بررسی رابطه سبک های سرمایه گذاری، سیاست تقسیم سود و فرصت های سرمایه گذاری بر عملکرد سرمایه گذاران نهادی در بورس اوراق بهادار تهران
1396
2300،/7،ب م پ
مدیریت بازرگانی گرایش مالی
106 بار
10734
10638
برند و صنعت آموزش عالی؛ ارزیابی تصویر برند دانشکدههای مدیریت استان تهران با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره
1396
2100،/8،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات
98 بار
10735
10639
تعیین استراتژی های رضایتمندی مشتریان بانک مبتنی بر سیستم های خاکستری؛ مطالعه موردی: یک بانک نیمه خصوصی
1396
2100،/9،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تولید
101 بار
10736
10637
ارزیابی توانمندی تکنولوژی در شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان: ارائه راهکارها و روش ها
1396
2100،/7،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تولید
87 بار
10737
10636
مدلی جهت تعیین عوامل کلیدی موفقیت در توسعه محصول جدید در صنعت مواد غذایی
1395
2100،/6،ص م پ
مدیریت صنعتی گرایش تولید
102 بار
10738
10661
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش تجارت اجتماعی
1395
1000،/65،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات
260 بار
10739
10656
بررسی تاثیر نوع صنعت بر مدل های اعتبار سنجی؛ مطالعه موردی: مشتریان حقوقی یک بانک ایرانی
1396
1000،/60،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
259 بار
10740
10667
مدیریت ریسک های فناوری اطلاعات زنجیره تامین در صنعت مخابرات بر اساس کوبیت5
1395
1000،/71،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
319 بار
10741
10673
تخمین بهای تمام شده کالا با روش های ترکیبی داده کاوی؛ مورد مطالعه: شرکت لاستیک خوزستان
1396
1000،/77،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
364 بار
10742
10672
بررسی نقش انطباق فناوری- وظیفه و خودکارآمدی بر پذیرش فناوری کارکنان در سازمان تامین اجتماعی استان البرز
1396
1000،/76،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
275 بار
10743
10670
تحلیل عوامل موثر بر تداوم استفاده کاربران از سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی؛ مطالعه موردی: سامانه سپام به عنوان جایگزین شبکه سوئیفت در جمهوری اسلامی ایران
1396
1000،/74،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
271 بار
10744
10669
بررسی عوامل موفقیت و شکست استقرار سامانه جامع آموزش؛ مورد مطالعه: سیستم جامع آموزش بانک ملی ایران
1396
1000،/73،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
269 بار
10745
10674
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بر استقرار فناوری های نوین اطلاعاتی در صنعت بیمه؛ مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه ایران
1396
1000،/78،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
678 بار
10746
10665
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار(BPMS) و رتبه بندی عوامل به روش ANP فازی؛ موردمطالعه: شرکت گلرنگ
1394
1000،/69،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
296 بار
10747
10664
کشف دانش از الگوهای متوالی آر اف ام برای بخش بندی مشتریان؛ مطالعه موردی: شرکت لبنی هراز
1394
1000،/68،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
252 بار
10748
10662
تدوین مدل مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مبتنی بر Health 2.0؛ مورد مطالعاتی: سازمان بیمه سلامت ایران
1395
1000،/66،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
262 بار
10749
10654
ارائه و پیادهسازی مدل پیشگویی مبتنی بر هوش کسب و کار جهت تصمیم گیری تشخیص گرا؛ مطالعه موردی: بنگاههای سرمایهگذاری جمعی
1396
1000،/58،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
253 بار
10750
10655
ارائه مدلی جهت پیش بینی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش صنعت خودرو به روش نزدیکترین همسایه و شبکه بیزین؛ موردکاوی: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
1396
1000،/59،ا ف م پ
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته
293 بار
صفحه
430
از
432
اولین
قبلی
1
2
3
...
429
430
431
432
بعدی
آخرین