برای مرتب سازی بر اساس گزینه دلخواه روی عنوان ستون ها کلیک کنید |
|
|
|
ردیف |
کد |
عنوان |
سال تحصیلی |
شناسه پایاننامه |
رشته تحصیلی |
XML |
مشاهده |
10751 |
10488 |
بررسی استراتژی های درگیر بکار گرفته شده توسط مدرسان زبان انگلیسی: مورد سابقه و تجربه آموزشی |
2015 |
1800,/307,ET |
|
|
103 بار |
10752 |
10489 |
نقش فعال استعمار دیده در آثار منتخب اتول فوگارد |
2015 |
1800,/308,ET |
|
|
100 بار |
10753 |
10490 |
بررسی ژانر بحث در مقالات تلفیقی نگارش یافته در حوزه زبان شناسی کاربردی |
2015 |
1800,/309,ET |
|
|
104 بار |
10754 |
10491 |
استراتژی هایی برای ترجمه متن هایی که هدف آن ها افزایش معنویت است: ترجمه های فارسی به انگلیسی |
2015 |
1800,/310,ET |
|
|
164 بار |
10755 |
10493 |
مدرسین محتوا یا اساتید گروه زبان؟ دیدگاه های زبان آموزان و مدرسین انگلیسی برای اهداف ویژه: یک رویکرد مثلثی |
2015 |
1800,/312,ET |
|
|
95 بار |
10756 |
10494 |
پارانویا و ترس در ادبیات مدرن پادآرمانی: مطالعه اجتماعی روانشناختی دنیای قشنگ نو هاکسلی (1932)، سرود رند (1938) |
2015 |
1800,/313,ET |
|
|
109 بار |
10757 |
10499 |
بررسی تاثیرات دوره های آموزش معلمان زبان انگلیسی در ایران بر درک معلمان در حال تحصیل از سطوح استقلالشان |
2015 |
1800,/318,ET |
|
|
111 بار |
10758 |
10501 |
تاثیر آموزش کامپیوتر محور بر صحت نگارش زبان آموزان ایرانی با تمرکز بر روی آموزش ترکیبی |
2015 |
1800,/320,ET |
|
|
97 بار |
10759 |
10502 |
بررسی عوامل کاهنده انگیزه در آموزشگاه های زبان ایران از دیدگاه معلم ها و زبان آموزان |
2015 |
1800,/321,ET |
|
|
209 بار |
10760 |
10503 |
آسیب روانی و شهادت: خوانش روانکاوانه رمان گردهمایی اثر آن انرایت |
2015 |
1800,/322,ET |
|
|
221 بار |
10761 |
10506 |
بررسی دانش آموزی معلمان ایرانی و اعتقاد آن ها در رابطه با ارزیابی پویا |
2015 |
1800,/325,ET |
|
|
193 بار |
10762 |
10507 |
بررسی استراتژی های گاتلیب در ترجمه زیرنویس فیلم های فارسی به انگلیسی |
2015 |
1800,/326,ET |
|
|
183 بار |
10763 |
10516 |
جابجایی فرهنگی، چندگانگی، بحران هویت: خوانشی پسااستعماری از نیمه زندگی و بذرهای جادویی وی. اس. نایپل |
2015 |
1800,/335,ET |
|
|
170 بار |
10764 |
10195 |
بررسی نگرش فراگفتمانی و شیوه بیان آن در مقالات انگلیسی: مطالعه مقایسه ای رشته، زمان انتشار و عضویت دانشگاهی |
2016 |
1810,/3,ET |
|
|
45 بار |
10765 |
10197 |
بررسی تفکرات، عقاید، دانش، نحوه همکاری، روش تدریس، تهیه و تدوین مطالب درسی و روش ارزیابی اساتید زبان تخصصی در ایران |
2016 |
1810,/5,ET |
|
|
45 بار |
10766 |
10198 |
بررسی بین فرهنگی ابزارهای ارزیابی متون عمومی و دانشگاهی |
2016 |
1810,/6,ET |
|
|
55 بار |
10767 |
10492 |
مطابقت بین گرایش معلمان به سمت رویکرد تدریسی فعالیت محور و تمرین های آموزشی مطابق با این رویکرد در کلاس |
2016 |
1800,/311,ET |
|
|
120 بار |
10768 |
10495 |
پژوهش ادراک معلم در موقعیت های با روش تدریس تعیین شده: بررسی ناهماهنگی شناختی در معلمان متخصص و تازه کار |
2016 |
1800,/314,ET |
|
|
110 بار |
10769 |
10496 |
یادگیری ساختارهای چند کلمه ای رایج در انگلیسی آکادمیک از طریق تلفن همراه: استفاده از نرم افزار وایبر |
2016 |
1800,/315,ET |
|
|
112 بار |
10770 |
10497 |
بررسی بین رشته ای حضور و تعامل نویسنده از منظر فراگفتمانی در مقالات پژوهشی |
2016 |
1800,/316,ET |
|
|
120 بار |
10771 |
10498 |
تفسیر و ترجمه آیاتی که دارای ترتیب معکوس هستند: مطالعه ای بر اساس رویکرد هالیدی و حسن پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مترجمی زبان انگلیسی |
2016 |
1800,/317,ET |
|
|
107 بار |
10772 |
10500 |
بررسی بر روی شیوه های ترجمه انگلیسی آیات قرآنی: بررسی موردی مترجمان شیعه، سنی و غیر مسلمان |
2016 |
1800,/319,ET |
|
|
94 بار |
10773 |
10505 |
ارزیابی آموزش زبان انگلیسی در مدارس متوسطه ایران: برسی نقادانه |
2016 |
1800,/324,ET |
|
|
232 بار |
10774 |
10508 |
تطابق باور و عملکرد معلمان زبان انگلیسی نسبت به تدریس استراتژی های خواندن |
2016 |
1800,/327,ET |
|
|
176 بار |
10775 |
10509 |
بررسی اثر آموزش گرامر از طریق داستان گویی بر یادگیری شناختی (یادگیری از نظر گرامری) و عاطفی دانشجویان ایرانی که زبان انگلیسی را بعنوان یک زبان خارجی یاد می گیرند در سطوح متقاوت |
2016 |
1800,/328,ET |
|
|
224 بار |
|