4000
ths4000
,Educational psychology comparison between active and inactive teaching methods and students educati
بررسی مقایسه ای روش تدریس فعال و غیرفعال بر پیشرفت تحصیلی (پیشرفت درسی ، مهارت ، نگرش) دانش آموزان
15
jalali
103ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4000&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
رخشاره فضلی
ds
دکتر محمدجعفر جوادی
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
4001
ths4001
بررسی و مقایسه میزان سازگاری اجتماعی یک زبانه ها و دو زبانه ها در مدارس ابتدایی شهرستان های تبریز و تهران
بررسی و مقایسه میزان سازگاری اجتماعی یک زبانه ها و دو زبانه ها در مدارس ابتدایی شهرستان های تبریز و تهران
15
jalali
107ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4001&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ابوالفضل فرید
ds
دکتر حسین آزاد
da
دکتر محمد کاظم سلیمی زاده
خاتمه یافته
4002
ths4002
,The relation between executive function and working memory capacity and students reading performanc
رابطه ی کارکردهای اجرایی و ظرفیت حافظه ی کاری با عملکرد خواندن در دانش آموزان : نقش سن ، جنس و هوش
15
jalali
181ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4002&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
خدیجه نوده ئی
ds
دکتر غلامرضا صرامی
da
دکتر هادی کرامتی
خاتمه یافته
4003
ths4003
هنجاریابی مقدماتی آزمون بازنمایی رنگ - شکل (کی) در دانش آموزان 7 تا 9 ساله مدارس دولتی شهر کرمان سال تحصیلی74-75
هنجاریابی مقدماتی آزمون بازنمایی رنگ - شکل (کی) در دانش آموزان 7 تا 9 ساله مدارس دولتی شهر کرمان سال تحصیلی74-75
15
jalali
74ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4003&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فرشید خسروپور
ds
دکتر ولیالله فرزاد
da
دکتر مهرناز شهرآرای
خاتمه یافته
4004
ths4004
,The role of self regulated learning in relation between academic emotion and academic achievement
نقش یادگیری خودگردان در ارتباط هیجان تحصیلی با پیشرفت تحصیلی
15
jalali
85ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4004&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
حانیه نظری جویباری
ds
دکتر غلامرضا صرامی
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
4005
ths4005
,The relationship between attachment quality and vandalism behaviours in high school students based o
ارتباط کیفیت دلبستگی با رفتارهای خرابکارانه بر مبنای نظریه ی بیگانگی روانی ملوین سیمن در دانش آموزان دبیرستانی
15
jalali
178ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4005&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ندا افشاریان
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر غلامرضا صرامی
خاتمه یافته
4006
ths4006
,Psychometric properties of child occupational self-assessment (COSA) in Iranian children with LD
ویژگی های روان سنجی مقیاس خود ارزیابی کاری کودک در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری
15
jalali
114ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4006&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
تینا خودی
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر جعفر حسنی
خاتمه یافته
4007
ths4007
بررسی رابطه بین عزت نفس و هویت یابی در نوجوانان 15-18 ساله در شهر تهران در سال تحصیلی74-75
بررسی رابطه بین عزت نفس و هویت یابی در نوجوانان 15-18 ساله در شهر تهران در سال تحصیلی74-75
15
jalali
151ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4007&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
عبدالرسول کریمی
ds
دکتر شکوه نوابی نژاد
da
دکتر عزتالله نادری
خاتمه یافته
4008
ths4008
,Efficiency of parents training on academic achievement of with attention deficit/Hyperactivity diso
اثربخشی آموزش والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر ابتدایی دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی
15
jalali
85ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4008&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مهدیس عالم شناسی همدانی
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر حمید علیزاده
خاتمه یافته
4009
ths4009
,Structural equation modeling of relationship between media and body image dissatisfaction among adol
الگوی معادلات ساختاری رسانه و نارضایتی از تصویر بدنی دختران نوجوان: نقش میانجی گری متغیر الگو گیری
15
jalali
113ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4009&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سمیرا عبدالملکی
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر جعفر حسنی
خاتمه یافته
4010
ths4010
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد روانشناسی پرورشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاههای دولتی واقع در شهر تهران
ارزشیابی دوره کارشناسی ارشد روانشناسی پرورشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاههای دولتی واقع در شهر تهران
15
jalali
156ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4010&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
حسام الدین معصومیان شرقی
ds
دکتر علیرضا کیامنش
da
دکتر مهرناز شهرآرای
خاتمه یافته
4011
ths4011
بررسی ارتباط خلاقیت و سطح اندیشمندی در دانشجویان مراکز تربیت معلم مشهد سال تحصیلی1373-74
بررسی ارتباط خلاقیت و سطح اندیشمندی در دانشجویان مراکز تربیت معلم مشهد سال تحصیلی1373-74
15
jalali
104ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4011&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علیرضا حجتی
ds
دکتر مهرناز شهرآرای
da
دکتر ولیالله فرزاد
خاتمه یافته
4012
ths4012
,The effectiveness of Sahaja Yoga instructional interventions on the attention, hyperactivity, academ
اثر آموزش روش ساهاجایوگا بر کنترل توجه، بیش فعالی، خودکارآمدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و استرس والدینی دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه همراه با بیش فعالی( ADHD) شهر تهران
15
jalali
207ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4012&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سمیه داداشعلی
ds
دکتر غلامرضا صرامی
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
4013
ths4013
,Executive functions inhibition, shifting and updating working memory in reading disabled and normal
کارکردهای اجرایی بازداری، تغییر پذیری و به روز رسانی حافظه کاری در کودکان با ناتوانی یادگیری خواندن و بهنجار
15
jalali
120ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4013&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محسن مهدیان
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر جعفر حسنی
خاتمه یافته
4014
ths4014
هنجاریابی مقدماتی آزمون هوشی کتل فرم الف 2 برای دانش آموزان دختر و پسر 11 تا 14 سال شهر سقز در سال تحصیلی74-75
هنجاریابی مقدماتی آزمون هوشی کتل فرم الف 2 برای دانش آموزان دختر و پسر 11 تا 14 سال شهر سقز در سال تحصیلی74-75
15
jalali
135ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4014&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
صلاح صوفی
ds
دکتر ولی الله فرزاد
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
4015
ths4015
,Feedback technique in the descriptive evaluation process: pathological analysis of how to implement
تکنیک بازخورد در فرایند ارزشیابی توصیفی: تحلیل آسیب شناسانه از چگونگی اجرا و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن
15
jalali
117ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4015&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مجتبی بیرامی
ds
دکتر حمیدرضا حسن آبادی
da
دکتر جواد کاوسیان
خاتمه یافته
4016
ths4016
را,The relationship between personality traits and emotional intelligence with achievement goals
بطه بین ابعاد شخصیت و هوش هیجانی با اهداف پیشرفت
15
jalali
105ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4016&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
کوثر اشرفی
ds
دکتر جواد کاوسیان
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
4017
ths4017
,Effects of stress on academic self-efficacy and social skills
تاثیر آموزش خودکارآمدی بر استرس تحصیلی و مهارت های اجتماعی
15
jalali
91ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4017&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمود کوشکی
ds
دکتر هادی کرامتی
da
دکتر جعفر حسنی
خاتمه یافته
4018
ths4018
بررسی رابطه خود پنداره کلی و عمکرد تحصیلی دانش آموزان سرآمد و عادی سال اول راهنمایی شهر گرگان در سال تحصیلی74-75
بررسی رابطه خود پنداره کلی و عمکرد تحصیلی دانش آموزان سرآمد و عادی سال اول راهنمایی شهر گرگان در سال تحصیلی74-75
15
jalali
126ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4018&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
عثمان هوشمند
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر ولی الله فرزاد
خاتمه یافته
4019
ths4019
,The relationship between identity style and social health by surveying the intermediary role of tend
ارتباط بین سبک های هویت و سلامت اجتماعی با نقش واسطه ای گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان
15
jalali
180ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=4019&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ریحانه رشیدی
ds
دکتر غلامرضا صرامی
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته