338
ths338
,Investigation and simulation amount of runoff and sediment in semi-arid climate of Iran; case study:
بررسی و شبیه سازی میزان رواناب و رسوب در اقلیم نیمه خشک ایران؛ مطالعه موردی: حوضه آبریز حبلهرود
15
jalali
168ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=338&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علیرضا حبیبی
ds
دکتر امیر صفاری
da
دکتر امیر کرم - دکتر حمیدرضا پیروان
خاتمه یافته
339
ths339
,Geomorphological modeling for bridges construction in urban floodways; case study: Tehran metropolis
مدل سازی ژئومورفولوژیکی احداث پل هادرمسیل های شهری؛ مطالعه موردی: کلان شهر تهران
15
jalali
372ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=339&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
اسماعیل نجفی
ds
دکتر امیر صفاری - دکتر عزت الله قنواتی
da
دکتر امیر کرم
خاتمه یافته
340
ths340
,Comparison of modality effect of every day and laboratory memory tasks on the performance of implici
مقایسه تاثیر تغییر حسی اطلاعات حافظه معمولی و آزمایشگاهی بر عملکرد حافظه آشکار و ناآشکار کودکان و بزرگسالان
15
jalali
179ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=340&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
حسین زارع
ds
دکتر ولی الله فرزاد
da
دکتر محمدحسین عبدالهی - دکتر علیرضا مرادی
خاتمه یافته
341
ths341
,The relationship between perception of classroom environment,motivational beliefs (goal orientation,
بررسی رابطه ادراک از محیط کلاس و باورهای انگیزشی (جهت گیری هدف و خودپنداره تحصیلی) با هیجان های تحصیلی و یادگیری خودگردان : نقش واسطه ای هیجان های تحصیلی
15
jalali
240ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=341&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فریبرز نیکدل
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر ولی الله فرزاد - دکتر یوسف کریمی
خاتمه یافته
342
ths342
,Relationship between working memory and short term memory with reading performance and academic achi
رابطه حافظه کاری و حافظه کوتاه مدت با عملکرد خواندن و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر یک زبانه و دو زبانه
15
jalali
151ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=342&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ابوطالب سعادتی شامیر
ds
دکتر علیرضا کیامنش
da
دکتر پروین کدیور - دکتر منصور علی حمیدی
خاتمه یافته
343
ths343
,Relationship of contextual factors (family, school , peer group) and identity to problem behavior am
روابط عوامل بافتی ( خانواده، مدرسه، گروه همسال) و هویت با رفتار مشکل آفرین در دانش آموزان پایه دوم راهنمایی شهر تهران : الگویابی معادله ساختاری
15
jalali
237ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=343&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
زهره مجدآبادی فراهانی
ds
دکتر ولی الله فرزاد - دکتر مهرناز شهرآرای
da
دکتر علیرضا مرادی
خاتمه یافته
344
ths344
,An investigation of moral preferences and their prediction based on developmental and emotional vari
بررسی اولویت های اخلاقی و پیش بینی آن بر اساس متغیرهای رشدی و هیجانی
15
jalali
174ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=344&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
هادی کرامتی
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر ولی الله فرزاد - دکتر محمود قاضی طباطبایی
خاتمه یافته
345
ths345
,Investigation the role of personality traits,school well being, academic identity, academic motivati
بررسی نقش صفات شخصیت، بهزیستی مدرسه، هویت تحصیلی، انگیزش تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان با عملکرد تحصیلی بالا و پائین
15
jalali
168ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=345&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
رضا دستجردی
ds
دکتر ولی الله فرزاد
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
346
ths346
,Construction and validation of measures for assessing metacognition of word mathematical problem sol
ساخت و اعتباریابی ابزارهای سنجش فراشناخت حل مساله ( دانش ،نظارت و باورهای فراشناختی ) و بررسی رابطه فراشناخت دانش آموزان دوره راهنمایی با عملکرد آنان در حل مساله کلامی ریاضی
15
jalali
417ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=346&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فرهاد کریمی
ds
دکتر علیرضا مرادی
da
دکتر پروین کدیور - دکتر رضا کرمی نوری
خاتمه یافته
347
ths347
,The study of the direct and indirect correlations of environmental perceptions,attachment styles,att
بررسی روابط مستقیم و غیرمستقیم ادراکات محیطی و الگوهای دلبستگی بر دلبستگی به مدرسه و پیشرفت درس فیزیک : پیشنهاد یک الگوی ساختاری
15
jalali
177ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=347&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علی پژوهنده
ds
دکتر ولی الله فرزاد
da
دکتر پروین کدیور
خاتمه یافته
348
ths348
,The mediating role of basic psychological needs, self regulating motivation and academic emotions in(
نقش واسطه ای نیازهای اساسی روان شناختی، خودتنظیمی انگیزشی و هیجان های تحصیلی در تبیین رابطه متغیرهای محیطی حامی خودفرمانی تحصیلی دانش آموزان با عملکرد تحصیلی و بهزیستی مدرسه؛ارائه یک مدل ساختاری بر اساس نظریه خود تعیینی
15
jalali
269ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=348&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر ولی الله فرزاد
خاتمه یافته
349
ths349
,social problem solving ability, self-efficacy beliefs, goal orientation and academic delay of gratif بstneduThe effect of teaching self-regulated learning strategies on st
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودگردان بر توانایی حل مسئله اجتماعی ، باورهای خودکارآمدی ، جهت گیری هدف و تاخیر رضامندی تحصیلی دانش آموزان
15
jalali
230ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=349&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مهدی عرب زاده
ds
دکتر پروین کدیور
da
دکتر علی دلاور
خاتمه یافته
350
ths350
,The effect of teaching successful intelligence on critical thinking, students academic self-efficac
تاثیر آموزش هوش موفق بر تفکر انتقادی ، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان
15
jalali
211ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=350&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمود نگهبان سلامی
ds
دکتر ولی الله فرزاد - دکتر غلامرضا صرامی
da
دکتر حمیدرضا حسن آبادی
خاتمه یافته
351
ths351
بررسی مقایسهای اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی ،رفتارهای توجهی ،رفتارهای انگیزشی و خود تعلیمی کلامی برنشانه های نقص توجه، بیش فعالی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی ( ریاضیات ) دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی مبتلا به ADHD شهر تبریز
بررسی مقایسهای اثر بخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی ،رفتارهای توجهی ،رفتارهای انگیزشی و خود تعلیمی کلامی برنشانه های نقص توجه، بیش فعالی، خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی ( ریاضیات ) دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی مبتلا به ADHD شهر تبریز
15
jalali
189ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=351&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
تورج هاشمی نصرت آباد
ds
دکتر علیرضامرادی
da
دکتر ولی الله فرزاد - دکتر حسین کاویانی
خاتمه یافته
352
ths352
بررسی اثربخشی روش های آموزش دو جانبه و خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره ی تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران
بررسی اثربخشی روش های آموزش دو جانبه و خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره ی تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران
15
jalali
178ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=352&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مهشید ایزدی
ds
دکتر حسن احدی
da
دکتر علی دلاور - دکتر علی اکبر سیف
خاتمه یافته
353
ths353
بررسی و مقایسه ی تاثیر چهار سبک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی و هوش کلامی دانش آموزان کلاس پنجم شهر یاسوج در سال تحصیلی1383-1384
بررسی و مقایسه ی تاثیر چهار سبک آموزشی بر پیشرفت تحصیلی و هوش کلامی دانش آموزان کلاس پنجم شهر یاسوج در سال تحصیلی1383-1384
15
jalali
148ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=353&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمدقاسم زارع
ds
دکتر یوسف کریمی
da
دکتر علی اکبر سیف - دکتر علی دلاور
خاتمه یافته
354
ths354
تاثیر دانش فراشناختی و آموزش روش خود پرسشگری هدایت شده بر عملکرد حل مسئله کودکان : یک رویکرد فرآیند گرا
تاثیر دانش فراشناختی و آموزش روش خود پرسشگری هدایت شده بر عملکرد حل مسئله کودکان : یک رویکرد فرآیند گرا
15
jalali
199ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=354&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
جواد صالحی
ds
دکتر یوسف کریمی
da
دکتر علی دلاور - دکتر علی اکبر سیف
خاتمه یافته
355
ths355
,The role of students self-regulated learning in relation of goals,perceptions and thinking disposit
نقش راهبردهای یادگیری خود تنظیم در رابطه ی اهداف ، ادراکات و گرایش های فکری دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی
15
jalali
168ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=355&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
مریم صداقت
ds
دکتر علیرضا عابدین
da
دکتر الهه حجازی - دکتر حمیدرضا حسن آبادی
خاتمه یافته
356
ths356
,Developing a quality promotion model for girls education in the less developed rural areas on the ba
تدوین الگوی ارتقاء کیفیت آموزش دختران روستایی مناطق کمتر توسعه یافته با استفاده از روش های مشارکتی جامعه محور و بررسی اثربخشی آن در میزان حضور دختران منطقه راسک استان سیستان و بلوچستان در مدرسه و پیشرفت تحصیلی آنان
15
jalali
200ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=356&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
رخساره فضلی
ds
دکتر علی اکبر سیف
da
دکتر حسن احدی - دکتر علیرضا کیامنش
خاتمه یافته
357
ths357
بررسی اثربخشی روش های آموزش مستقیم ، آموزش شناختی اخلاق ، شفاف سازی ارزش ها و تلفیقی بر قضاوت و رفتار اخلاقی دانش آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز
بررسی اثربخشی روش های آموزش مستقیم ، آموزش شناختی اخلاق ، شفاف سازی ارزش ها و تلفیقی بر قضاوت و رفتار اخلاقی دانش آموزان دختر و پسر پایه اول دبیرستان ناحیه چهار تبریز
15
jalali
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=357&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
ابوالفضل فرید
ds
دکتر اسماعیل سعدی پور
da
دکتر یوسف کریمی - دکتر محمدرضا فلسفی نژاد
خاتمه یافته