2140
ths2140
,Constructing and validating an evaluation instrument for investigating professional competencies of
ساخت و اعتباریابی ابزار ارزشیابی برای بررسی صلاحیت های حرفه ای معلمان دوره ابتدایی بر اساس اسناد معتبر ملی و بین المللی در حوزه تربیت معلم
15
jalali
211ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2140&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
پروین روشن قیاس
ds
دکتر مرجان کیان
da
دکتر مسعود گرامی پور
خاتمه یافته
2141
ths2141
,Investigation of relationship between professors cultural intelligence and students attitude towar
رابطه هوش فرهنگی اساتید و نگرش دانشجویان در مورد کیفیت تدریس دانشگاهی: یک مدل دو سطحی
15
jalali
152ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2141&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
وحیده جوینده
ds
دکتر علی حسینی خواه
da
دکتر مسعود گرامی پور
خاتمه یافته
2142
ths2142
,The role of teachers culture In confronting with curriculum changes of seven basic mathematics
نقش فرهنگ معلمی در مواجهه با تغییرات برنامه درسی ریاضی پایه هفتم در سال تحصیلی92-93
15
jalali
90ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2142&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
بنفشه داداشی
ds
دکتر نعمت الله موسی پور
da
دکتر سعید صفایی موحد
خاتمه یافته
2143
ths2143
روش ترکیبی برای ارزیابی مدارس هوشمند بر اساس استانداردهای هوشمندسازی مدارس ایران
روش ترکیبی برای ارزیابی مدارس هوشمند بر اساس استانداردهای هوشمندسازی مدارس ایران
15
jalali
214ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2143&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فاطمه فراهانی
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر زهرا نیکنام
خاتمه یافته
2144
ths2144
,Investigating and comparing psychometric properties of physic section of Iranian university entrance
بررسی و مقایسه ویژگی های روان سنجی بخش فیزیک آزمون سراسری ورود به دانشگاه با توجه به مدل های دوارزشی IRT؛ مطالعه موردی: رشته ریاضی فیزیک
15
jalali
343ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2144&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمد میری
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر بلال ایزانلو
خاتمه یافته
2145
ths2145
Investing psychometrics properties of biology exam in the Iranain university entrance exam based on
بررسی ویژگی های روان سنجی آزمون سراسری درس زیست شناسی بر اساس مدل چند گزینه ای
15
jalali
255ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2145&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علی ترکاشوند
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر بلال ایزانلو
خاتمه یافته
2146
ths2146
,Investigating psychometric properties of high school final exams of mathematics-physics field based
بررسی ویژگی های روان سنجی آزمون های نهایی دوره متوسطه رشته ریاضی - فیزیک با استفاده از مدل امتیاز پاره ای تعمیم یافته GPCM)(؛ مطالعه موردی: درس حسابان
15
jalali
130ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2146&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علی اکبر مفیدی
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر بلال ایزانلو
خاتمه یافته
2147
ths2147
Investigate the psychometric characteristics of entrance exams questions of talented high school in (
بررسی ویژگی های روان سنجی سوال های آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان دوره اول متوسطه سال 1393 بر اساس مدل های دو ارزشی نظریه ی پاسخ سوال
15
jalali
273ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2147&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمود محمدی
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر علی حسینی خواه
خاتمه یافته
2148
ths2148
,constructing, validating and norming a questionnaire for research competency self-evaluation of post
ساخت، اعتباریابی و هنجاریابی پرسشنامه خود ارزیابی شایستگی های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته های علوم رفتاری با استفاده از نظریه کلاسیک آزمون و نظریه پاسخ سوال
15
jalali
156ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2148&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
عاطفه نصیری همراه
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر ولی الله فرزاد
خاتمه یافته
2149
ths2149
,The relationship between bilingualism and progress in reading literacy; a multilevel study based on
رابطه دو زبانگی با پیشرفت سواد خواندن؛ یک مطالعه چند سطحی بر اساس داده های پرلز2011
15
jalali
196ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2149&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
محمد شعبانی
ds
دکتر زهرا نیکنام
da
دکتر مسعود گرامی پور
خاتمه یافته
2150
ths2150
,Mobile adoption for learning and its related factors from the perspective of kharazmi university pr
پذیرش موبایل برای یادگیری و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه استادان دانشگاه خوارزمی
15
jalali
94ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2150&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
سمیه بخشی پریخانی
ds
دکتر غلامرضا حاجی حسین نژاد
da
دکتر مسعود گرامی پور
خاتمه یافته
2151
ths2151
,The effectiveness of self-regulated learning strategies on reducing reading errors and fluency in fi
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر کاهش خطاهای روخوانی و روان خوانی دانش آموزان نارساخوان پایه پنجم و ششم ابتدایی
15
jalali
94ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2151&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
آناهیتا حق کیش
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر مهدی عرب زاده
خاتمه یافته
2152
ths2152
,The relation between assessment for Learning and students cognitive and metacognitive strategy use
رابطه ارزشیابی برای یادگیری و استفاده دانش آموزان از راهبرد های شناختی و فراشناختی: یک مدل چند سطحی
15
jalali
110ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2152&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
الهام اشترانی
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر بلال ایزانلو
خاتمه یافته
2153
ths2153
,Standardization and implementation of the educational-curricular innovations evaluation questionnair
استانداردسازی و اجرای پرسشنامه ارزیابی نوآوری های آموزشی درسی در استان همدان
15
jalali
162ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2153&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
زهرا لطفی منزه
ds
دکتر علی حسینی خواه
da
دکتر مسعود گرامی پور
خاتمه یافته
2154
ths2154
,Identifying factors influencing on quality assessment of Tehran talents school
شناسایی عوامل موثر بر ارزشیابی کیفیت مدارس تیزهوشان
15
jalali
138ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2154&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
زهرا توکلی نهاد
ds
دکتر ولی الله فرزاد
da
دکتر حسن رضا زین آبادی
خاتمه یافته
2155
ths2155
,Analyzing distractors of public universities entrance exams; case study of biology course of natural
تحلیل گزینه های انحرافی آزمون های سراسری؛ مطالعه موردی: آزمون درس زیست شناسی گروه علوم تجربی
15
jalali
130ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2155&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فاطمه حسن پور
ds
دکتر مسعود گرامی پور
da
دکتر بلال ایزانلو
خاتمه یافته
2156
ths2156
,Forecast social network users with a variable differentiation, regulation of emotion and feeling lon
پیش بینی کاربری شبکه اجتماعی، با متغیرهای تمایز یافتگی، نظم دهی هیجانی و احساس تنهایی در دانش آموزان مقطع متوسطه
15
jalali
134ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2156&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
فاطمه بهمن آبادی
ds
دکتر ولی الله فرزاد
da
دکتر مسعود گرامی پور
خاتمه یافته
2157
ths2157
بررسی عوامل موثر در تقدم آموزش بر پژوهش در دانشگاهها از نظر اعضای هیات علمی دانشکدههای علوم انسانی دانشگاههای دولتی شهر تهران در سال تحصیلی79-80
بررسی عوامل موثر در تقدم آموزش بر پژوهش در دانشگاهها از نظر اعضای هیات علمی دانشکدههای علوم انسانی دانشگاههای دولتی شهر تهران در سال تحصیلی79-80
15
jalali
103ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2157&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
حبیب صمدزاده
ds
دکتر عزتالله نادری
da
دکتر مصطفی عسکریان
خاتمه یافته
2158
ths2158
ارزشیابی فعالیتهای آموزشی و پرورشی انجمن اولیاء و مربیان مدارس ابتدایی استان مازندران و میزان انطباق آن با اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران
ارزشیابی فعالیتهای آموزشی و پرورشی انجمن اولیاء و مربیان مدارس ابتدایی استان مازندران و میزان انطباق آن با اساسنامه انجمن اولیاء و مربیان جمهوری اسلامی ایران
15
jalali
124ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2158&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علی فلاح
ds
دکتر رضا محمودی
da
دکتر عزتالله نادری
خاتمه یافته
2159
ths2159
بررسی و ارزشیابی تاثیر بهره گیری از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی بر یادگیری درس زیست شناسی دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستانهای شهر اصفهان در سال تحصیلی1379-80
بررسی و ارزشیابی تاثیر بهره گیری از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی بر یادگیری درس زیست شناسی دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستانهای شهر اصفهان در سال تحصیلی1379-80
15
jalali
134ص
http://https://rds.khu.ac.ir/rdsm_thesis.php?thesis_id=2159&mod=thesis_profile&slc_lang=fa&sid=1
بله
a
علیرضا شواخی
ds
دکتر عزت الله نادری
da
دکتر مجید علی عسگری
خاتمه یافته