مشاهده پایان‌نامه

شناسه پایان‌نامه ‭1800,/328,ET
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی KHU
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی دانشگاه خوارزمی
عنوان انگلیسی Investigating the effect of grammar instruction through story-telling on cognitive (grammatical achievement) and affective learning of Iranian EFL learners with varying levels of proficiency
عنوان فارسی ب‍ررس‍ی‌ اث‍ر آم‍وزش‌ گ‍رام‍ر از طری‍ق‌ داس‍ت‍ان‌ گ‍وی‍ی‌ ب‍ر ی‍ادگ‍ی‍ری‌ ش‍ن‍اخ‍ت‍ی‌ (ی‍ادگ‍ی‍ری‌ از ن‍ظر گ‍رام‍ری‌) و ع‍اطف‍ی‌ دان‍ش‍ج‍وی‍ان‌ ای‍ران‍ی‌ ک‍ه‌ زب‍ان‌ ان‍گ‍ل‍ی‍س‍ی‌ را ب‍ع‍ن‍وان‌ ی‍ک‌ زب‍ان‌ خ‍ارج‍ی‌ ی‍اد م‍ی‌ گ‍ی‍رن‍د در س‍طوح‌ م‍ت‍ق‍اوت‌
سال تحصیلی 2016
تاریخ آغاز
تاریخ پایان
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز
شماره بازیابی irandoc
زبان فارسی
رشته تحصیلی
مقطع تحصیلی
تعداد صفحات 101p
مشخصات ظاهری
مندرجات
نشانی وب
بودجه تخصیصی (ریال)
موضوع اصلی
رعایت سرعنوان‌های موضوعی پزشکی بله
چکیده پایان‌نامه به انگلیسی
چکیده پایان‌نامه به فارسی
واژه‌های کلیدی به انگلیسی
واژه‌های کلیدی به فارسی
پدیدآورنده Saberi Anari, Seyed Ahmad
استاد راهنما Dr. Mohammad Nabi Karimi
استاد مشاور Dr. Mahvash Gholami
استاد(ان) داور
چکیده بازنگری شده به انگلیسی
چکیده بازنگری شده به فارسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به انگلیسی
واژه‌های کلیدی بازنگری شده به فارسی
سایر توضیحات به فارسی
سایر توضیحات به انگلیسی
دفعات مشاهده 222 بار
برگشت به فهرست