|
شناسه پایاننامه |
600،/169،آ م پ |
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
KHU |
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
دانشگاه خوارزمی |
عنوان انگلیسی |
,regulation and self- efficacy in the lessons trainingت The coordination effect of teacher organizational socialization self |
عنوان فارسی |
آثار هماهنگ سازی جامعه پذیری سازمانی ، خودتنظیمی و خودکارآمدی معلمان تازه کار در اجرای مدیریت آموزش مباحث درسی |
سال تحصیلی |
1392 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
فارسی |
رشته تحصیلی |
|
مقطع تحصیلی |
|
تعداد صفحات |
103ص |
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
|
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
بله |
چکیده پایاننامه به انگلیسی |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
فرهاد احمدی اصل |
استاد راهنما |
دکتر محمدرضا بهرنگی |
استاد مشاور |
دکتر بیژن عبداللهی |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
دفعات مشاهده |
269 بار |
برگشت به فهرست
|