| شناسه پایاننامه | 600،/169،آ م پ |
| كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | KHU |
| نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | دانشگاه خوارزمی |
| عنوان انگلیسی | ,regulation and self- efficacy in the lessons trainingت The coordination effect of teacher organizational socialization self |
| عنوان فارسی | آثار هماهنگ سازی جامعه پذیری سازمانی ، خودتنظیمی و خودکارآمدی معلمان تازه کار در اجرای مدیریت آموزش مباحث درسی |
| سال تحصیلی | 1392 |
| تاریخ آغاز | |
| تاریخ پایان | |
| شماره بازیابی دانشگاه یا مركز | |
| شماره بازیابی irandoc | |
| زبان | فارسی |
| رشته تحصیلی | |
| مقطع تحصیلی | |
| تعداد صفحات | 103ص |
| مشخصات ظاهری | |
| مندرجات | |
| نشانی وب | |
| بودجه تخصیصی (ریال) | |
| موضوع اصلی | |
| رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی | بله |
| چکیده پایاننامه به انگلیسی | |
| چکیده پایاننامه به فارسی | |
| واژههای کلیدی به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی به فارسی | |
| پدیدآورنده | فرهاد احمدی اصل |
| استاد راهنما | دکتر محمدرضا بهرنگی |
| استاد مشاور | دکتر بیژن عبداللهی |
| استاد(ان) داور | |
| چکیده بازنگری شده به انگلیسی | |
| چکیده بازنگری شده به فارسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی | |
| سایر توضیحات به فارسی | |
| سایر توضیحات به انگلیسی | |
| دفعات مشاهده | 314 بار |
| برگشت به فهرست | |