| شناسه پایاننامه | 710،/15،ر ب د پ |
| كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | KHU |
| نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | دانشگاه خوارزمی |
| عنوان انگلیسی | The effect of combined model of learning in common subjects of Farsi,Arabic and English lessons at g |
| عنوان فارسی | مطالعه تاثیر یک الگوی تدریس تلفیقی در یادگیری مباحث مشترک دروس زبان فارسی، عربی، انگلیسی پایه دوم راهنمایی در مدارس پسرانه شهر مشهد در سال تحصیلی79-80 , |
| سال تحصیلی | 1380 |
| تاریخ آغاز | |
| تاریخ پایان | |
| شماره بازیابی دانشگاه یا مركز | |
| شماره بازیابی irandoc | |
| زبان | فارسی |
| رشته تحصیلی | |
| مقطع تحصیلی | |
| تعداد صفحات | 230ص |
| مشخصات ظاهری | |
| مندرجات | |
| نشانی وب | |
| بودجه تخصیصی (ریال) | |
| موضوع اصلی | |
| رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی | بله |
| چکیده پایاننامه به انگلیسی | |
| چکیده پایاننامه به فارسی | |
| واژههای کلیدی به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی به فارسی | |
| پدیدآورنده | حسین جعفری ثانی |
| استاد راهنما | دکتر محمدرضا بهرنگی |
| استاد مشاور | دکتر علیرضا کیامنش، دکتر محمد حسین کشاورز، |
| استاد(ان) داور | |
| چکیده بازنگری شده به انگلیسی | |
| چکیده بازنگری شده به فارسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی | |
| سایر توضیحات به فارسی | |
| سایر توضیحات به انگلیسی | |
| دفعات مشاهده | 130 بار |
| برگشت به فهرست | |