|
شناسه پایاننامه |
1000،/72،ا ف م پ |
كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
KHU |
نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی |
دانشگاه خوارزمی |
عنوان انگلیسی |
A framework to identify various factors affecting customers attraction (recruiting resources) in banks: A gamification application,(gamification) |
عنوان فارسی |
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتری (جذب منابع) در بانک: کاربردی از بازی آفرینی |
سال تحصیلی |
1396 |
تاریخ آغاز |
|
تاریخ پایان |
|
شماره بازیابی دانشگاه یا مركز |
|
شماره بازیابی irandoc |
|
زبان |
فارسی |
رشته تحصیلی |
مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک |
مقطع تحصیلی |
کارشناسی ارشد |
تعداد صفحات |
110ص |
مشخصات ظاهری |
|
مندرجات |
|
نشانی وب |
|
بودجه تخصیصی (ریال) |
|
موضوع اصلی |
|
رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی |
بله |
چکیده پایاننامه به انگلیسی |
|
چکیده پایاننامه به فارسی |
|
واژههای کلیدی به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی به فارسی |
|
پدیدآورنده |
عاطفه یوسفی |
استاد راهنما |
دکتر امید مهدی عبادتی |
استاد مشاور |
دکتر توحید فیروزان سرنقی |
استاد(ان) داور |
|
چکیده بازنگری شده به انگلیسی |
|
چکیده بازنگری شده به فارسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی |
|
واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی |
|
سایر توضیحات به فارسی |
|
سایر توضیحات به انگلیسی |
|
دفعات مشاهده |
396 بار |
برگشت به فهرست
|