| شناسه پایاننامه | 1000،/72،ا ف م پ |
| كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | KHU |
| نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | دانشگاه خوارزمی |
| عنوان انگلیسی | A framework to identify various factors affecting customers attraction (recruiting resources) in banks: A gamification application,(gamification) |
| عنوان فارسی | ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتری (جذب منابع) در بانک: کاربردی از بازی آفرینی |
| سال تحصیلی | 1396 |
| تاریخ آغاز | |
| تاریخ پایان | |
| شماره بازیابی دانشگاه یا مركز | |
| شماره بازیابی irandoc | |
| زبان | فارسی |
| رشته تحصیلی | مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب و کار الکترونیک |
| مقطع تحصیلی | کارشناسی ارشد |
| تعداد صفحات | 110ص |
| مشخصات ظاهری | |
| مندرجات | |
| نشانی وب | |
| بودجه تخصیصی (ریال) | |
| موضوع اصلی | |
| رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی | بله |
| چکیده پایاننامه به انگلیسی | |
| چکیده پایاننامه به فارسی | |
| واژههای کلیدی به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی به فارسی | |
| پدیدآورنده | عاطفه یوسفی |
| استاد راهنما | دکتر امید مهدی عبادتی |
| استاد مشاور | دکتر توحید فیروزان سرنقی |
| استاد(ان) داور | |
| چکیده بازنگری شده به انگلیسی | |
| چکیده بازنگری شده به فارسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی | |
| سایر توضیحات به فارسی | |
| سایر توضیحات به انگلیسی | |
| دفعات مشاهده | 503 بار |
| برگشت به فهرست | |