| شناسه پایاننامه | 1800,/249,ET |
| كد سه حرفی دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | KHU |
| نام دانشگاه یا سازمان مجری اصلی | دانشگاه خوارزمی |
| عنوان انگلیسی | On the relationship among Iranian EFL learners' emotional intelligence levels, critical thinking ability, L2 vocabulary knowledge, and their use of L2 vocabulary learning strategies |
| عنوان فارسی | بررسی رابطه ی بین هوش هیجانی و تفکر انتقادی با میزان دانش لغت زبان دوم و نیز استفاده از استراتژی های یادگیری لغت زبان دوم در بین زبان آموزان سطح پیشرفته زبان انگلیسی در ایران |
| سال تحصیلی | 2014 |
| تاریخ آغاز | |
| تاریخ پایان | |
| شماره بازیابی دانشگاه یا مركز | |
| شماره بازیابی irandoc | |
| زبان | فارسی |
| رشته تحصیلی | |
| مقطع تحصیلی | |
| تعداد صفحات | 98p |
| مشخصات ظاهری | |
| مندرجات | |
| نشانی وب | |
| بودجه تخصیصی (ریال) | |
| موضوع اصلی | |
| رعایت سرعنوانهای موضوعی پزشکی | بله |
| چکیده پایاننامه به انگلیسی | |
| چکیده پایاننامه به فارسی | |
| واژههای کلیدی به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی به فارسی | |
| پدیدآورنده | Sarbaz fard,Mehran |
| استاد راهنما | Dr. Mohammad Nabi karimi |
| استاد مشاور | Dr. Seyed Mohammad Reza Hashemi |
| استاد(ان) داور | |
| چکیده بازنگری شده به انگلیسی | |
| چکیده بازنگری شده به فارسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به انگلیسی | |
| واژههای کلیدی بازنگری شده به فارسی | |
| سایر توضیحات به فارسی | |
| سایر توضیحات به انگلیسی | |
| دفعات مشاهده | 75 بار |
| برگشت به فهرست | |