پژوهش‌های تربیتی، جلد ۲، شماره ۳۱، صفحات ۱-۴

عنوان فارسی سخن سردبیر
چکیده فارسی مقاله چالش های موضوع یابی در پژوهش های فلسفه تعلیم و تربیت پژوهش واقعی از مساله یا مشکلی اغاز می شود که محقق با آن مواجه می شود، اما اگر شما کار آموز پژوهش در زمینه فلسفه تعلیم و تربیت(یا هر زمینه دیگر) باشید و هنوز به اندازه کافی به مسایل رشته خود آشنا نشده باشید، بهتر است ابتدا موضوعی را بیابید که مایلید در باره آن پژوهش کنید . تفاوت موضو ع با مساله پژوهش آن است که موضوع کلی تر است و می توان مسایل مختلفی از آن استخراج نمود. فرد آسانتر می تواند تشخیص دهد که به چه موضوعی علاقه داردتا اینکه ابتدا با مساله ای مواجه شود. برای تشخیص این نکته که چه موضوعاتی برای پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت وجود دارد ، به شیوه های مختلفی می توان عمل کرد. یک راه در نظر آوردن فلسفه و تعلیم و تربیت به عنوان دو زمینه مجزا است .
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله یحیی قائدی | yahya ghaedi
دانشگاه خوارزمی
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه خوارزمی (Kharazami university)


نشانی اینترنتی http://erj.khu.ac.ir/browse.php?a_code=A-10-877-3&slc_lang=fa&sid=fa
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده برنامه ریزی آموزشی
نوع مقاله منتشر شده مقاله پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات