| روانشناسی شناختی، 1393، جلد ۲، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی مولفه دیداری- فضایی حافظه فعال و کوتاه مدت در دانش آموزان با اختلالات یادگیری و مقایسه با دانش آموزان عادی | 1394/12/8 | - | ۶۲ بار | ||
| ۲ | بررسی مقایسهای عملکرد حافظه کاری ، سیستم فعال-ساز رفتاری (BAS) و سیستم بازداری رفتاری (BIS) بر اساس ابعاد استرس در نوجوانان | 1394/12/8 | - | ۶۰ بار | ||
| ۳ | تاثیر ظرفیت حافظهکاری کودکان پیشدبستانی درپردازش زمان | 1394/12/8 | - | ۵۰ بار | ||
| ۴ | تاثیر فاصله آزمون خاطرآوری بر تحکیم مبتنی بر ارتقاء در حافظه حرکتی آشکار | 1394/12/8 | - | ۷۲ بار | ||
| ۵ | اثربخشی آموزش برنامه فرزند پروری مثبت به مادران بر افزایش توانایی خواندن کودکان نارسا خوان | 1394/12/8 | - | ۶۳ بار | ||
| ۶ | بررسی دانش فراشناختی در رابطه مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی درس زبان انگلیسی | 1394/12/8 | - | ۴۹ بار | ||
| ۷ | سوگیری شناختی پردازش اطلاعات هیجانی در افراد مضطرب، افسرده و عادی | 1394/12/8 | - | ۶۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||