| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1392، جلد ۱، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | برنامه درسی تربیت معلم و الگوی اجرائی مشارکتی آن؛ راهبرد تحولی برای تربیت معلم در ایران | 1394/12/8 | - | ۴۴ بار | ||
| ۲ | رویکردهای معلمان ریاضی به «گوش دادن» در کلاس های درس: یک مطالعه پدیدارنگاری | 1394/12/8 | - | ۴۸ بار | ||
| ۳ | تحلیل تاریخی معانی و مقاصد نومفهوم گرایی در رشته ی مطالعات برنامه درسی | 1394/12/8 | - | ۳۸ بار | ||
| ۴ | تعیین ملاک های سنجش اثربخشی دوره های آموزش مجازی حوزوی | 1394/12/8 | - | ۴۱ بار | ||
| ۵ | میزان تحقق اهداف دانشی برنامه درسی فیزیک ۳ و آزمایشگاه آن در دوره متوسطه | 1394/12/8 | - | ۳۷ بار | ||
| ۶ | بررسی و تدوین مهارت ها وصلاحیت هایICT موردنیاز معلمان در فرایند آموزش و یادگیری | 1394/12/8 | - | ۳۹ بار | ||
| ۷ | جایگاه مولفه های حقوق بشر در محتوای کتاب های درسی دوره ی آموزش ابتدایی ایران | 1394/12/8 | - | ۶۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||