| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1392، جلد ۱، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | سخن سردبیر | 1394/12/8 | - | ۴۱ بار | ||
| ۲ | تجربه حرفهای اساتید در ارتباط با پدیده تدریس اثربخش در آموزش عالی | 1394/12/8 | - | ۴۲ بار | ||
| ۳ | آموزش در خانه: بدیل مدرسه | 1394/12/8 | - | ۴۰ بار | ||
| ۴ | تبیین انتظارات متقابل جامعه علمی مطالعات برنامه درسی و نظام آموزشی: بحثی در زمینه بازسازی منزلت حرفه ای رشته و دانشآموختگان آن در جامعه ایران | 1394/12/8 | - | ۴۵ بار | ||
| ۵ | نقد و بررسی «اهداف تفصیلی فعالیتهای دوره پیشدبستانی» در برنامه درسی ملّی جمهوری اسلامی ایران از منظر رویکرد اسلامی عمل | 1394/12/8 | - | ۴۵ بار | ||
| ۶ | تبیین چارچوب نظری ابعاد و مؤلفههای نگرش جامع پژوهشگری و طراحی عناصر عمومی آن در برنامه درسی مدرسه ای | 1394/12/8 | - | ۳۸ بار | ||
| ۷ | روششناسی پژوهش های داخلی و خارجی مربوط به حوزه برنامه درسی در آموزش عالی | 1394/12/8 | - | ۴۲ بار | ||
| ۸ | رویکرد تلفیقی در برنامه ی درسی تربیتبدنی مقطع ابتدایی: تبیین امکان از دیدگاه متخصصان | 1394/12/8 | - | ۳۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||