| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1394، جلد ۲، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | سحن سردبیر | 1394/12/8 | - | ۳۵ بار | ||
| ۲ | طراحی و ساخت آزمونی برای صلاحیتهای شناختی سواد ریاضی دانشآموزان ایرانی بر مبنای مطالعات پیزا | 1394/12/8 | - | ۵۷ بار | ||
| ۳ | بررسی سطح خود تعیینگری دانشجویان دورههای مجازی دانشگاه مهر البرز با توجه به اصول و مؤلفههای رویکرد هتاگوژی | 1394/12/8 | - | ۳۹ بار | ||
| ۴ | ارزیابی کیفیت برنامههای درسی میانرشتهای علوم انسانی در نظام دانشگاهی ایران | 1394/12/8 | - | ۳۷ بار | ||
| ۵ | در جستوجوی مدل برنامۀدرسی برای رشد سرمایۀ فرهنگی خانواده موفقیت تحصیلی فرزندان | 1394/12/8 | - | ۳۷ بار | ||
| ۶ | تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی پایه ششم ابتدایی مبتنی بر الگوی خلاقیت پلسک | 1394/12/8 | - | ۳۴ بار | ||
| ۷ | واکاوی تجارب معلمان زن در تدریس هنر در مدارس ابتدایی: یک پژوهش کیفی | 1394/12/8 | - | ۳۶ بار | ||
| ۸ | تبیین قابلیتهای دیسیپلینی برنامهدرسی و تعیین جایگاه آن در طبقهبندی دیسیپلینهای علمی | 1394/12/8 | - | ۳۴ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||