| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1393، جلد ۳، شماره ۵ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | سخن سردبیر | 1394/12/8 | - | ۳۷ بار | ||
| ۲ | چالش بین کوچ عشایر و مدارش عشایر کوچ رو | 1394/12/8 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | بررسی دستاوردها و پیامدهای برنامه درسی ضمنی دانشجویان دردانشگاه | 1394/12/8 | - | ۳۷ بار | ||
| ۴ | بررسی مؤلفههای تأثیرگذار بر تلفیق یادگیری حرفهای معلمان ریاضی با چگونگی تحلیل، تفسیر و تصمیمگیری آنان در دورۀ متوسطه | 1394/12/8 | - | ۳۶ بار | ||
| ۵ | میزان انطباق برنامۀ درسی قصد شده و اجرا شدۀ پیش از دبستان | 1394/12/8 | - | ۳۶ بار | ||
| ۶ | بررسی میزان آمادگی دانشجویان هنر برای شرکت در نظام یادگیری الکترونیکی | 1394/12/8 | - | ۴۰ بار | ||
| ۷ | مؤلفههای آموزش چند فرهنگی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی | 1394/12/8 | - | ۴۲ بار | ||
| ۸ | ماهیت علم : مطالعه موردی نگرش دانشجویان کارشناسی دانشگاه تهران | 1394/12/8 | - | ۳۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||