| روانشناسی شناختی، 1404، جلد ۱۳، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر رایانه و آموزش خوددلگرمسازی بر کارکردهای اجرایی و سرزندگی ذهنی در سالمندان | 1404/9/10 | - | ۴ بار | ||
| ۲ | مدل یابی معادلات ساختاری اعتیاد به گوشیهای هوشمند بر اساس شکلگیری اضطراب و افسردگی با میانجیگیری فراشناخت در دانشآموزان نوجوان | 1404/9/10 | - | ۳ بار | ||
| ۳ | تأثیر برنامه آموزشی خِردورز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان | 1404/9/10 | - | ۳ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||