فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1402، جلد ۲۷، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ The Effects of Receptive and Productive Learning and Teaching on Learning Medical Terminology and Reading Comprehension 1404/5/11 - Get XML Data ۱۰ بار
۲ Examining the Interplay of Assessment Literacy and Perceived Self-Efficacy among Iranian EFL Teachers 1404/5/11 - Get XML Data ۱۱ بار
۳ The Contribution of BigBlueButton and Formative Assessment Strategies to the Directed Motivational Currents of Iranian EFL Students 1404/5/11 - Get XML Data ۱۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 56
بازدید 24 ساعته 1089
بازدید کل 1583489

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق