Iranian Journal of Applied Linguistics، 1400، جلد ۲۵، شماره ۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | Retaining Linguistic Hybridity: A Multiple Case Study of Non-Standard Language Transfer Through Literary Translation Process | 1403/7/18 | - | ۴ بار | ||
۲ | استعاره های بدن فارسی در پرتو توانش استعاری | 1403/7/18 | - | ۳ بار | ||
۳ | The Effect of Online Assessment on Speaking Complexity, Accuracy, and Fluency of Iranian Intermediate EFL Learners | 1403/7/18 | - | ۳ بار | ||
۴ | The Effect of Teacher Scaffolding on EFL Learners’ Reading Proficiency: A Meta- analysis | 1403/7/18 | - | ۴ بار | ||
۵ | Delving into Pedagogical Levity: An Inquiry into the Interplay of Experience and Humor in Iranian EFL Teachers' Classroom Beliefs and Practices | 1403/7/18 | - | ۴ بار | ||
۶ | “Knock on the wood honey to protect them from evil-eye:” A sociopragmatic analysis of English and Persian compliment response behavior of Iranian female language learners | 1403/7/18 | - | ۴ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |