فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1400، جلد ۲۴، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ A Qualitative Evaluation of an Online Teacher Training Program in Iran: EFL Teachers’ Perceptions 1402/12/1 - Get XML Data ۲۹ بار
۲ English Teachers’ Perception of Teacher Supervision: A qualitative study in an Iranian context 1402/12/1 - Get XML Data ۳۲ بار
۳ A Corpus-driven Study on Identity Option Depicted in the Academic Essays Written by University Students: A Transformative Mixed-Method Design 1402/12/1 - Get XML Data ۲۵ بار
۴ The Correspondence between Teachers’ Guide Recommendations and Actual Teaching of Iranian English Teachers: Vision Series in Focus 1402/12/1 - Get XML Data ۳۰ بار
۵ Investigating the Persian Translation of English Advertising Slogans from the Perspective of Relevance Theory 1402/12/1 - Get XML Data ۲۹ بار
۶ A Three-Parameter Logistic IRT Calibration of the Items of the TEFL MA Admission Test as a High-Stakes Test in Iran 1402/12/1 - Get XML Data ۲۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 157
بازدید 24 ساعته 1234
بازدید کل 1585911

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق