| روانشناسی شناختی، 1401، جلد ۱۰، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مقایسه توجه انتخابی و توجه پایدار در افراد نوموفوبیک و عادی | 1401/12/16 | - | ۳۷ بار | ||
| ۲ | اثربخشی آموزش مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودسرزنش گری و حافظه فعال نوجوانان | 1401/12/16 | - | ۳۶ بار | ||
| ۳ | نقش میانجی کنترل توجه در رابطه بین حل مسئله و همدلی | 1401/12/16 | - | ۳۵ بار | ||
| ۴ | اثربخشی بسته توانبخشی شناختی "همراه" بر بهبود کارکردهای اجرایی (حافظه فعال و بازداری پاسخ) در دانشآموزان دارای نوشتارپریشی | 1401/12/16 | - | ۳۸ بار | ||
| ۵ | تاثیر برنامه توانبخشی شناختی بر کنترل شناختی و حل مسأله در زنان مبتلا به چاقی | 1401/12/16 | - | ۳۸ بار | ||
| ۶ | بررسی و مقایسه انعطافپذیری شناختی، توجه انتخابی و بازداری پاسخ در دانشجویان دوزبانه و تکزبانه دختر و پسر | 1401/12/16 | - | ۳۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||