| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1401، جلد ۱۰، شماره ۲۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مسئله محور در درس ریاضی دوره ابتدایی | 1401/9/27 | - | ۲۸ بار | ||
| ۲ | آموزش و یادگیری در کلاسهای چندپایه: چالشها و فرصتها | 1401/9/27 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | تحلیل تجارب معلمان در اجرای برنامه درسی هنر در بستر آموزش مجازی دوره اول ابتدایی | 1401/9/27 | - | ۳۲ بار | ||
| ۴ | بازخوانی نسبت دو پیشگاه زبانی ( زبان معیار و زبان مادری) در آموزش بر اساس تجربه زیسته معلمان ابتدایی | 1401/9/27 | - | ۳۱ بار | ||
| ۵ | شناسایی مؤلفههای اشتغالپذیری دانشآموختگان رشته مهندسی عمران: روایت قابلیتهای مبنایی از دیدگاه کارفرمایان | 1401/9/27 | - | ۳۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||