فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1399، جلد ۲۴، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ Self-Regulation, Goal Orientation, Tolerance of Ambiguity and Autonomy as Predictors of Iranian EFL learners’ Second Language Achievement: A Structural Equation Modeling Approach 1401/9/2 - Get XML Data ۲۷ بار
۲ Role of L1 and L2 in the Organization of Iranian EFL Lived Narratives 1401/9/2 - Get XML Data ۳۱ بار
۳ The Relationship between Selective Attention and Simultaneous Interpreting Performance in Undergraduate Students of Translation 1401/9/2 - Get XML Data ۳۰ بار
۴ A Critical Micro Evaluation of the English Language Program Reforms in State Schools: A Language-in-Education Policy and Planning Study 1401/9/2 - Get XML Data ۳۱ بار
۵ Writing Formative Assessment for IELTS Preparation Courses: Investigating Iranian Teachers’ Knowledge and Beliefs 1401/9/2 - Get XML Data ۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 23
بازدید 24 ساعته 919
بازدید کل 1585579

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق