Iranian Journal of Applied Linguistics، 1398، جلد ۲۳، شماره ۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم | 1400/8/2 | - | ۱۵ بار | ||
۲ | محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان | 1400/8/2 | - | ۱۴ بار | ||
۳ | عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم | 1400/8/2 | - | ۱۱ بار | ||
۴ | آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی | 1400/8/2 | - | ۱۲ بار | ||
۵ | رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی | 1400/8/2 | - | ۱۵ بار | ||
۶ | اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی | 1400/8/2 | - | ۱۲ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |