فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1398، جلد ۲۳، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم 1400/8/2 - Get XML Data ۱۵ بار
۲ محیط‌های یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازه‌گیری در بافت کلاس زبان 1400/8/2 - Get XML Data ۱۴ بار
۳ عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم 1400/8/2 - Get XML Data ۱۱ بار
۴ آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی 1400/8/2 - Get XML Data ۱۲ بار
۵ رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی 1400/8/2 - Get XML Data ۱۵ بار
۶ اجتماعی سازی زبانی: باز‌خوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی 1400/8/2 - Get XML Data ۱۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه