| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1398، جلد ۲۳، شماره ۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | آیا برنامه های درسی مصوب تفکر انتقادی را منعکس می کند؟ اهداف آموزشی برنامه های درسی مصوب رشته ادبیات انگلیسی در پرتو طبقه بندی بازنگری شده بلوم | 1400/8/2 | - | ۳۶ بار | ||
| ۲ | محیطهای یادگیری: بررسی ابعاد روانسنجی یک ابزار اندازهگیری در بافت کلاس زبان | 1400/8/2 | - | ۳۰ بار | ||
| ۳ | عوامل موثر بر میزان توجه: برررسی تاثیر دشواری ساختارهای هدف و سطح مهارت زبان آموزان در زبان دوم | 1400/8/2 | - | ۲۶ بار | ||
| ۴ | آگاهی دادن یا سرگرم کردن: ترکیبی متضاد در مراودات جدی علمی | 1400/8/2 | - | ۳۱ بار | ||
| ۵ | رابطه بین ساختارهای فکری و دستاوردهای انگلیسی زبان اموزان ایرانی: نقش میانجیگری تعامل و خود تنظیمی | 1400/8/2 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | اجتماعی سازی زبانی: بازخوانی روایتی مبتنی بر هویت حرفه ای در یک معلم زبان انگلیسی | 1400/8/2 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||