| روانشناسی شناختی، 1400، جلد ۹، شماره ۳ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مدل یابی رابطه حافظه سرگذشتی بیش کلیگرا با حل مسئله در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی: نقش میانجی آگاهی فراشناخت | 1400/7/12 | - | ۴۶ بار | ||
| ۲ | تاثیر مداخله کوتاهمدت کارکرد اجرایی مضاعف بر حل مسئله، تنظیم هیجان و توجه انتخابی در بیماران آسیب مغزی تروماتیک | 1400/7/12 | - | ۴۹ بار | ||
| ۳ | مقایسه الکتروآنسفالوگرام کمٌی (QEEG) ارتباطات عصبی (کوهرنس) در کودکان دارای اختلال اتیسم و کودکان طبیعی | 1400/7/12 | - | ۴۱ بار | ||
| ۴ | اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر حافظه کاری دانشآموزان دوره ابتدایی | 1400/7/12 | - | ۵۴ بار | ||
| ۵ | طبقه بندی EEG در دو سطح نرمال و دارای اضطراب با استفاده از ویژگیهای غیر خطی | 1400/7/12 | - | ۴۸ بار | ||
| ۶ | تاثیر ورزش مغزی بر سرکوبی نسبت امواج تتا برآلفا و حافظه ی فعال کودکان ۸ تا ۱۲ سالهی دارای مشکل خواندن و مشکل نوشتن | 1400/7/12 | - | ۴۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||