Iranian Journal of Applied Linguistics، 1398، جلد ۲۲، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks | 1399/10/13 | - | ۱۶ بار | ||
۲ | A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates | 1399/10/13 | - | ۱۴ بار | ||
۳ | EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content | 1399/10/13 | - | ۱۳ بار | ||
۴ | The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis | 1399/10/13 | - | ۱۶ بار | ||
۵ | ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series | 1399/10/13 | - | ۱۷ بار | ||
۶ | Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction | 1399/10/13 | - | ۱۷ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |