| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1398، جلد ۲۲، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | The Comparative Effect of Self-assessment vs. Peer-assessment on Young EFL Learners’ Performance on Selective and Productive Reading Tasks | 1399/10/13 | - | ۳۷ بار | ||
| ۲ | A Persian-English Cross-Linguistic Dataset for Research on the Visual Processing of Cognates and Noncognates | 1399/10/13 | - | ۳۴ بار | ||
| ۳ | EFL Students’ Views on L1 Culture through English Texts with L1 and L2 Cultural Content | 1399/10/13 | - | ۳۴ بار | ||
| ۴ | The Effect of CLIL on Language Skills and Components: A Meta-Analysis | 1399/10/13 | - | ۳۶ بار | ||
| ۵ | ‘Representational Repertoires’ of Neoliberal Ideologies in Interchange (Third Edition) Series | 1399/10/13 | - | ۳۳ بار | ||
| ۶ | Development of Quality of Classroom Life Questionnaire in L2 Contexts: Investigating the Impact of Modular Instruction | 1399/10/13 | - | ۴۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||