| روانشناسی شناختی، 1396، جلد ۵، شماره ۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | ارتباط باورهای فراشناخت با اضطراب امتحان: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان | 1399/10/1 | - | ۴۰ بار | ||
| ۲ | تاثیر تعاملی زمان ارائه تمرین (هوازی و قدرتی) و ریتم شبانه روزی بر عملکرد حافظه روزمره، گذشته نگر و آینده نگر در جوانان | 1399/10/1 | - | ۳۹ بار | ||
| ۳ | انطباقسازی نسخه فارسی آزمون نقایص شناختی برای افراد بهنجار : یک مطالعه مقدماتی | 1399/10/1 | - | ۳۸ بار | ||
| ۴ | تأثیر تمرین کم خطا، پرخطا و مقیاسبندی تجهیزات بر دقت اجرای حرکتی کودکان در شرایط فشار روانشناختی | 1399/10/1 | - | ۳۹ بار | ||
| ۵ | الگوی ارتباطی سیستمهای مغزی رفتاری با ابعاد مدل سرشت ترکیبی هیجانی عاطفی | 1399/10/1 | - | ۳۷ بار | ||
| ۶ | بررسی حافظه گذشتهنگر و آیندهنگر و توانایی شناختی بر اساس ابعاد شخصیتی نظریه حساسیت به تقویت گری: گرایش رفتاری و بازداری رفتاری | 1399/10/1 | - | ۳۷ بار | ||
| ۷ | اثربخشی مداخله درمانی باز آموزی کارکرد های اجرایی بر وابستگی به سیگار | 1399/10/1 | - | ۳۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||