| روانشناسی شناختی، 1398، جلد ۷، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش واسطهای راهبردهاینظمجوییشناختی هیجان دررابطه بین تئوریذهن با هیجانات منفی(اضطراب، افسردگی، استرس) والدین کودکان استثنایی مراکز توانبخشی روزانه مشهد | 1399/10/1 | - | ۳۸ بار | ||
| ۲ | مقایسه اثربخشی معنادرمانی مبتنی بر اندیشههای مولانا و درمان پذیرش و تعهد در حافظه سرگذشتی سالمندان | 1399/10/1 | - | ۳۶ بار | ||
| ۳ | اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر حافظه منطقی و مهارت حل مسئله در مبتلایان به مالتیپل اسکولوروزیس | 1399/10/1 | - | ۳۹ بار | ||
| ۴ | مقایسه اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی و آموزش حافظه کاری خنثی بر کارکردهای شناختی و علائم اضطراب امتحان دانشجویان | 1399/10/1 | - | ۴۰ بار | ||
| ۵ | ساخت و اعتباریابی آزمون تشخیص نارسایی یادگیری در کودکان پیشدبستانی | 1399/10/1 | - | ۴۴ بار | ||
| ۶ | مقایسه فراخنای ارقام در کودکان با و بدون اختلال یادگیری غیرکلامی | 1399/10/1 | - | ۳۸ بار | ||
| ۷ | مقایسۀ آستانۀ مطلق خوانایی ده فونت پرکاربرد فارسی در خواندن به شیوۀ RSVP | 1399/10/1 | - | ۳۸ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||