| پژوهشهای تربیتی، 1398، جلد ۷، شماره ۴۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | چالش های مراکز پیش دبستانی ضمیمه مدارس ابتدایی روستایی: پدیدارشناسی بر اساس مدل کافمن | 1399/10/1 | - | ۲۵ بار | ||
| ۲ | بررسی رابطه توانمندی معلمان با میزان استفاده دانش آموزان از شبکه های اجتماعی | 1399/10/1 | - | ۲۸ بار | ||
| ۳ | تحلیل تاثیر نقش بازی در مشارکت پذیری کودکان در فضای شهری | 1399/10/1 | - | ۲۶ بار | ||
| ۴ | واکاوی تجارب والدین دانشآموزان دوره اول ابتدایی از چالشهای آموزش مجازی با شبکههای اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا | 1399/10/1 | - | ۲۵ بار | ||
| ۵ | فراتحلیل اثر بخشی مداخلههای آموزشی بر تفکر انتقادی دانش آموزان | 1399/10/1 | - | ۲۵ بار | ||
| ۶ | تنگناهای تربیتی شبکههای اجتماعی مجازی بر کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیرانه با تأکید بر آموزههای تربیتی قرآن و احادیث | 1399/10/1 | - | ۲۶ بار | ||
| ۷ | فلسفه رسانه و نقش آن در تربیت اجتماعی با تاکید بر نظریه دریافت | 1399/10/1 | - | ۲۵ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||