فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1395، جلد ۱۹، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ The Effect of Output-based Task Repetition on EFL Learners’ Speech Act Production 1399/10/1 - Get XML Data ۳۷ بار
۲ A Comparison of Thematic Choices and Thematic Progression Patterns in the Research Articles of Well-established and Emerging Disciplines 1399/10/1 - Get XML Data ۳۴ بار
۳ EFL Teacher Education Programs in Iran: The Absence of Teachers’ Involvement 1399/10/1 - Get XML Data ۴۱ بار
۴ Micropolitics of School and EFL Teachers’ Professional Interests: The Case of Schools for Gifted Students in Iran 1399/10/1 - Get XML Data ۳۴ بار
۵ A Mixed-methods, Cross-sectional Study of Assessment Literacy of Iranian University Instructors: Implications for Teachers' Professional Development 1399/10/1 - Get XML Data ۲۹ بار
۶ Towards a Task-Based Assessment of Professional Competencies 1399/10/1 - Get XML Data ۳۹ بار
۷ Investigating Dynamic Writing Assessment in a Web 2.0 Asynchronous Collaborative Computer-Mediated Context 1399/10/1 - Get XML Data ۲۷ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 163
بازدید 24 ساعته 1207
بازدید کل 1585960

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق