فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1396، جلد ۲۰، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ An Investigation of Iranian EFL University Learners’ Creative Thinking and Critical Thinking Skills in a Pedagogical Blog: A Mixed-Methods Approach 1399/10/1 - Get XML Data ۳۰ بار
۲ Stepping into Mindful Education: A Teacher Educator’s Narrative of Contextualizing a SLTE Curriculum 1399/10/1 - Get XML Data ۲۷ بار
۳ Measuring the Effectiveness of Explicit and Implicit Instruction through Explicit and Implicit Measures 1399/10/1 - Get XML Data ۳۵ بار
۴ Investigating the Effect of the Training Program on Raters’ Oral Performance Assessment: A Mixed-Methods Study on Raters’ Think-Aloud Verbal Protocols 1399/10/1 - Get XML Data ۲۹ بار
۵ Organizational Patterns of English Language Teachers’ Repair Practices 1399/10/1 - Get XML Data ۲۸ بار
۶ Pre-service Language Teachers’ Cognitions about Language Learning/teaching and Cognition Refinements through a Reflection-oriented Practicum 1399/10/1 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 23
بازدید 24 ساعته 919
بازدید کل 1585579

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق