فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics
، 1396، جلد ۲۰، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
An Investigation of Iranian EFL University Learners’ Creative Thinking and Critical Thinking Skills in a Pedagogical Blog: A Mixed-Methods Approach
1399/10/1
-
۱۴ بار
۲
Stepping into Mindful Education: A Teacher Educator’s Narrative of Contextualizing a SLTE Curriculum
1399/10/1
-
۱۲ بار
۳
Measuring the Effectiveness of Explicit and Implicit Instruction through Explicit and Implicit Measures
1399/10/1
-
۱۸ بار
۴
Investigating the Effect of the Training Program on Raters’ Oral Performance Assessment: A Mixed-Methods Study on Raters’ Think-Aloud Verbal Protocols
1399/10/1
-
۱۴ بار
۵
Organizational Patterns of English Language Teachers’ Repair Practices
1399/10/1
-
۱۳ بار
۶
Pre-service Language Teachers’ Cognitions about Language Learning/teaching and Cognition Refinements through a Reflection-oriented Practicum
1399/10/1
-
۱۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه