فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics
، 1397، جلد ۲۱، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Evaluating Recall and Reflection Journals Written by Pre-Service Teachers in EFL Practicum Courses
1399/10/1
-
۲۳ بار
۲
Conceptions of Research Publication among Iranian Doctoral Students of Applied Linguistics: Cherish the Wish to Publish or Rush to Perish
1399/10/1
-
۱۳ بار
۳
Teacher Language Awareness from the Procedural Perspective: The Case of Novice versus Experienced EFL Teachers
1399/10/1
-
۱۱ بار
۴
Intra-Individual and Inter-Levels of Metacognition across EFL Writing Tasks of Multi Difficulty Levels
1399/10/1
-
۱۴ بار
۵
Relative Clause Ambiguity Resolution in L1 and L2: Are Processing Strategies Transferred?
1399/10/1
-
۱۲ بار
۶
A Genre Analysis of the Introduction Section of Applied Linguistics and Chemistry Research Articles
1399/10/1
-
۱۲ بار
۷
Authenticity Evaluation of TOEFL iBT Speaking Module from the Perspective of Applied Linguistics and General Education
1399/10/1
-
۱۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه