| Iranian Journal of Applied Linguistics، 1397، جلد ۲۱، شماره ۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit | 1399/10/1 | - | ۳۰ بار | ||
| ۲ | A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations | 1399/10/1 | - | ۳۳ بار | ||
| ۳ | A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach | 1399/10/1 | - | ۲۸ بار | ||
| ۴ | The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks | 1399/10/1 | - | ۲۸ بار | ||
| ۵ | The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives | 1399/10/1 | - | ۲۷ بار | ||
| ۶ | A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns | 1399/10/1 | - | ۳۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||