فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1397، جلد ۲۱، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit 1399/10/1 - Get XML Data ۳۰ بار
۲ A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations 1399/10/1 - Get XML Data ۳۳ بار
۳ A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach 1399/10/1 - Get XML Data ۲۸ بار
۴ The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks 1399/10/1 - Get XML Data ۲۸ بار
۵ The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives 1399/10/1 - Get XML Data ۲۷ بار
۶ A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns 1399/10/1 - Get XML Data ۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 70
بازدید 24 ساعته 864
بازدید کل 1585487

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق