Iranian Journal of Applied Linguistics، 1397، جلد ۲۱، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | Group Dynamic Assessment in an EFL Classroom: Do Secondary Interactants Benefit | 1399/10/1 | - | ۱۱ بار | ||
۲ | A Typology of Supervisor Written Feedback on L2 Students’ Theses/Dissertations | 1399/10/1 | - | ۱۸ بار | ||
۳ | A Model of Iranian EFL Learners' Cultural Identity: A Structural Equation Modeling Approach | 1399/10/1 | - | ۱۱ بار | ||
۴ | The Assessment of Pragmatic Knowledge in the Online General IELTS-Practice Resources: A Corpus Analysis of Writing Tasks | 1399/10/1 | - | ۱۳ بار | ||
۵ | The Effect of Isolated vs. Combined Processing Instruction and Output-Based Instruction on the Learning of English Passives | 1399/10/1 | - | ۱۲ بار | ||
۶ | A Young EFL Learner’s Lexical Development through Different Input and Output Frequency Patterns | 1399/10/1 | - | ۱۱ بار | ||
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |