فهرست مقالات


Iranian Journal of Applied Linguistics، 1397، جلد ۲۲، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ Exploring the Translator's Solutions to the Translation of Conversational Implicatures from English into Persian: the Case of Tolkien's the Lord of the Rings 1399/10/1 - Get XML Data ۴۸ بار
۲ L2 Teachers’ Representations of Classroom Management Events: Variations across Experience Levels 1399/10/1 - Get XML Data ۲۵ بار
۳ Tracing an EFL Teacher and Learners’ Cognitive and Emotional Development Using Dialogic Mediation: A Sociocultural Perspective 1399/10/1 - Get XML Data ۲۶ بار
۴ Implicit and Explicit Instruction and EFL Learners’ Implicit Knowledge Development: Evidence from Word Monitoring Task 1399/10/1 - Get XML Data ۲۵ بار
۵ The Impact of Electronic vs. Human Observer Feedback on Improving Teaching of Translation Skills to Iranian EFL Students 1399/10/1 - Get XML Data ۲۵ بار
۶ Overcoming Procrastination: English Language Teachers’ and Learners’ Suggestions 1399/10/1 - Get XML Data ۳۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

کاربران برخط 23
بازدید 24 ساعته 700
بازدید کل 1585306

اطلاعات تماس

1- تهران، خیابان شهید مفتح نرسیده به انقلاب، پلاك 49، كدپستی 14911-15719، تلفن تماس : 3-88329220-21-98+
2- كرج، انتهای خیابان شهید بهشتی، میدان دانشگاه، كد پستی 37551- 31979 - تلفن تماس :34579600-26-98+

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به دانشگاه خوارزمی بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق