فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics
، 1397، جلد ۲۲، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Exploring the Translator's Solutions to the Translation of Conversational Implicatures from English into Persian: the Case of Tolkien's the Lord of the Rings
1399/10/1
-
۴۸ بار
۲
L2 Teachers’ Representations of Classroom Management Events: Variations across Experience Levels
1399/10/1
-
۲۵ بار
۳
Tracing an EFL Teacher and Learners’ Cognitive and Emotional Development Using Dialogic Mediation: A Sociocultural Perspective
1399/10/1
-
۲۶ بار
۴
Implicit and Explicit Instruction and EFL Learners’ Implicit Knowledge Development: Evidence from Word Monitoring Task
1399/10/1
-
۲۵ بار
۵
The Impact of Electronic vs. Human Observer Feedback on Improving Teaching of Translation Skills to Iranian EFL Students
1399/10/1
-
۲۵ بار
۶
Overcoming Procrastination: English Language Teachers’ and Learners’ Suggestions
1399/10/1
-
۳۶ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه