| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1396، جلد ۵، شماره ۹ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | مفهومپردازی دانش قدرتمند بر اساس نظریه برنامهدرسی دانشبنیان مایکل یانگ | 1399/9/29 | - | ۳۰ بار | ||
| ۲ | واکاوی تجربه های زیسته کارورزی در دانشگاه فرهنگیان: الگوی مفهومی | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۳ | برنامه درسی روایت پژوهی و توسعه حرفه ای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: طراحی الگوی برنامه درسی | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۴ | تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتزپژوهی) | 1399/9/29 | - | ۳۰ بار | ||
| ۵ | تبیین شاخصهای نوآوری در فعالیتهای یاددهی و یادگیری رشتههای هنری مبتنی بر آموزههای سازندهگرایی و میزان کاربست آن | 1399/9/29 | - | ۳۰ بار | ||
| ۶ | ظرفیت آموزش مسائل مدلسازی برای تغییر نگرش دانشآموزان نسبت به ریاضی | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۷ | هدفهای برنامهدرسی جهتیابی و تحرک در ایران و آمریکا (ویژه نابینایان و کمبینایان) | 1399/9/29 | - | ۲۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||