| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1397، جلد ۶، شماره ۱۱ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تجارب دانش آموزان پسر ابتدایی از اجرای ارزشیابی توصیفی | 1399/9/29 | - | ۳۳ بار | ||
| ۲ | جایگاه محورهای تربیت هنری، ساختار محتوایی و الگوی سه وجهی برنامه درسی در کتاب های درسی فرهنگ و هنر دوره اول متوسطه | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۳ | سنتز پژوهی در مطالعات تطبیقی نظام های تربیت معلم ایران وجهان | 1399/9/29 | - | ۳۵ بار | ||
| ۴ | مفهوم سازی مشاوره برنامه درسی به عنوان یکی از قلمروهای نوین حوزه مطالعات برنامه درسی | 1399/9/29 | - | ۳۲ بار | ||
| ۵ | آموزش چندفرهنگی در کتاب های درسی فارسی( خوانداری ) دوره آموزش ابتدایی ایران | 1399/9/29 | - | ۳۲ بار | ||
| ۶ | واکاوی عملکرد ریاضی در دانشآموزان جهشی | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۷ | الگوی برنامه ریزی درسی درکلاس معکوس: سنتزپژوهی روشها | 1399/9/29 | - | ۲۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||