| نظریه و عمل در برنامه درسی، 1397، جلد ۶، شماره ۱۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تعهدات فرارشتهای در برنامه درسی دانشگاهی | 1399/9/29 | - | ۳۵ بار | ||
| ۲ | تبیین دانش عملی (مهارتها و فعالیتها) آموزشگر تربیت معلم مبتنی بر شایستگی عمل فکورانه | 1399/9/29 | - | ۳۲ بار | ||
| ۳ | نقش تجربه هنر دوفرهنگی در آموزش میانفرهنگی(نمونه موردی: کودکان ۹ ساله برزیلی) | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۴ | شناسایی و اعتبار سنجی ویژگیهای معلم اثربخش دوره ابتدایی | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۵ | بررسی تاثیر متغیرهای زمینه ای بر باورهای معرفت شناسی دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۶ | بررسی برنامه درسی تربیت جنسی در دوره ابتدایی مبتنی بر دیدگاه معلمان و ارائه راهکارهای مطلوب از دیدگاه متخصصان | 1399/9/29 | - | ۳۱ بار | ||
| ۷ | مطالعه دیدگاه مدرسان در خصوص تقویت انگیزش یادگیری زبان از طریق برنامه درسی زبان انگلیسی عمومی؛ ارائه یک مدل | 1399/9/29 | - | ۳۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||