فهرست مقالات
نظریه و عمل در برنامه درسی
، 1397، جلد ۷، شماره ۱۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
گونه شناسی سبک نظارت پژوهشی استادان راهنما در ایران: ازتسهیل گری تا فرمان دهی!
1399/9/29
-
۳۱ بار
۲
تعیین مولفه های اشتغال پذیری دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد آمیخته اکتشافی
1399/9/29
-
۳۱ بار
۳
فهم دانش شخصی ـ عملی ؛ حرکت از آنچه معلمان باید بدانند به آنچه میدانند
1399/9/29
-
۳۳ بار
۴
تحلیل محتوای کتابهای جدیدالتالیف ریاضی و راهنمای معلم سال دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور)
1399/9/29
-
۳۱ بار
۵
جایگاه آموزش بلوغ دختران در کتابهای درسی پایه هفتم
1399/9/29
-
۳۵ بار
۶
تعیین صلاحیتهای حرفهای معلمان در «رویکرد یادگیری برای دانستن» و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تحقق این رویکرد: مطالعهای ترکیبی
1399/9/29
-
۳۱ بار
۷
تجارب زیسته اعضای هیئتعلمی از برنامههای درسی توسعه حرفهای: یک الگوی مفهومی
1399/9/29
-
۳۳ بار
۸
مطالعه چالشهای مواجهه ی معلمان دوره ابتدایی با درس پژوهی: یک مطالعه موردی
1399/9/29
-
۳۰ بار
۹
تاثیر استفاده از فناوری کدهای دسترسی سریع در انگیزه تحصیلی
1399/9/29
-
۳۰ بار
۱۰
واکاوی نظریههای برنامهدرسی بر مبنای طبقهبندی میلر به منظور شناسایی بستر نظری مناسب برای طراحی برنامههایدرسی مبتنی بر شرایط بحران
1399/9/29
-
۳۰ بار
۱۱
تغییر نقش معلم مبتنی بر نظریه پیچیدگی: از بازنمایی به تسهیل نوپدیدی
1399/9/29
-
۳۲ بار
۱۲
تبیین عوامل موثر بر کیفیت تدریس در دانشگاه فنی و حرفه ای
1399/9/29
-
۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه