فهرست مقالات
نظریه و عمل در برنامه درسی
، 1398، جلد ۸، شماره ۱۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تجربۀ زیسته استادان راهنمای برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران
1399/9/29
-
۳۱ بار
۲
نظریه پردازی در برنامه درسی: تبیینِ تفهمی تجربه های تربیتی
1399/9/29
-
۳۱ بار
۳
بررسی سطح تسلط دانشآموزان دختر دوره دوم ابتدایی روی محتوای دروس علوم و ریاضیات: تأملی بر معیار «قابلیت یادگیری» در انتخاب محتوای برنامه درسی
1399/9/29
-
۳۰ بار
۴
کندوکاو در حوزه ویژگی های برنامه درسی مرجع زبان آموزی دوره ابتدایی
1399/9/29
-
۳۴ بار
۵
نحوه معرفی جبر در کتاب های درسی ریاضی در دوره های مختلف تاریخی در ایران و ارتباط آن با چگونگی سازماندهی مبحث جبر در کتاب ریاضی پایه هفتم توسط معلمان ریاضی
1399/9/29
-
۳۱ بار
۶
چالشهای اجرای ارزشیابی توصیفی درس ریاضی در دوره ابتدائی در ایران از دیدگاه معلمان
1399/9/29
-
۳۲ بار
۷
ارتقای عملکرد هنرستانهای فنیوحرفهای استان آذربایجان غربی به مثابه سازمانهای کارآفرین مبتنی بر مدل پارادایمی نظریه برخاسته از دادهها
1399/9/29
-
۳۳ بار
۸
طراحی، اجرا و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی بر اساس پارادیم سوم و پارادیم چهارم نظریه کاشمن و مقایسه آنها (از نظر میزان پیشرفت تحصیلی، انگیزه و رضایت دانشجویان آموزش پزشکی)
1399/9/29
-
۳۱ بار
۹
برنامه درسی زیرزمینی در حوزه قومیت در نظام آموزشی ایران
1399/9/29
-
۳۲ بار
۱۰
تبیین عناصر برنامه درسی برای توانمندسازی شغلی کودکان کمتوان ذهنی (سنتز پژوهی)
1399/9/29
-
۳۲ بار
۱۱
ارزیابی برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان از منظر تجارب جهانی
1399/9/29
-
۳۲ بار
۱۲
تجربه و معنای زندگی خوب در برنامه درسی غیررسمی( مورد: اینستاگرام)
1399/9/29
-
۳۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه